Contact Center to platforma komunikacyjna między Urzędem a mieszkańcami. Przede wszystkim, ma umożliwić kontakt taką metodą, jaka będzie dla klienta w danej chwili najwygodniejsza. Pozwoli na kontakt z ratuszem przy użyciu rożnych kanałów, takich jak: połączenia telefoniczne, wiadomości e-mail, zgłoszenia z aplikacji mobilnej, sms, fax i chat. Rozwiązanie jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców w zakresie e-usług.
- Ogłoszone postępowanie dotyczy dostosowania obecnie funkcjonującego środowiska telekomunikacyjnego w Urzędzie oraz uruchomienie e-usługi Contact Center. System ten będzie służył do scentralizowanej obsługi mieszkańca w zakresie informacyjnym przy zachowaniu prawa do prywatności, ochrony i bezpieczeństwa danych - informuje Monika Głazik z Biura Prasowego w Kancelarii Prezydenta Miasta Lublin.
Funkcjonowanie systemu Contact Center ułatwi komunikację urzędu z osobami niepełnosprawnymi i starszymi, dla których dotarcie do ratusza może być trudniejsze.
- Nowe funkcjonalności przyczynią się także do zmniejszenia barier, których doświadczają różne grupy społeczne w swobodnym dostępie do dóbr, usług, informacji i infrastruktury - dodaje Monika Głazik.
Zamówienie jest elementem dużego miejskiego projektu informatycznego, którego podstawą jest uporządkowanie zakresu danych informatycznych w Urzędzie oraz udostępnienie go szerokiej grupie odbiorców. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską.
Termin składania ofert mija 30 października. Wyłoniony wykonawca będzie miał czas na wdrożenie nowych rozwiązań do końca października przyszłego roku.