reklama
reklama

Studenci Politechniki Lubelskiej zaprojektowali swoją czytelnię. W ramach konkursu

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Archiwum

Studenci Politechniki Lubelskiej zaprojektowali swoją czytelnię. W ramach konkursu - Zdjęcie główne

Studenci Politechniki Lubelskiej zaprojektowali swoją czytelnię. W ramach konkursu | foto Archiwum

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaStudenci Politechniki Lubelskiej zaprojektowali swoją czytelnię w ramach konkursu. Wyniki zostaną podane w najbliższym czasie.
reklama

Studenci architektury Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Lubelskiej mieli zaprojektować czytelnię dla siebie. To wyzwanie wymagało od młodych architektów pogodzenia funkcjonalności pomieszczenia z ograniczoną przestrzenią.

Finał konkursu i wręczenie nagród odbędzie się w poniedziałek 13 listopada o godzinie 10.00 w czytelni 302 w budynku „Rdzewiak”. Inicjatywa konkursu wyszła od pracowników Centrum Informacji Naukowo-Technicznej Politechniki Lubelskiej.

Dyrektor dr Katarzyna Weinper podkreśla potrzebę stworzenia przestrzeni czytelni, która przyciągnie uwagę swoją ciekawością i wielofunkcyjnością. Ma to być przestrzeń, która nie tylko spełnia standardy, ale także inspiruje do działania i stymuluje kreatywność.

- Przestrzeń, w której pracujemy i uczymy się, ma znaczący wpływ na jakość naszych działań. Nie jest to tylko kwestia komfortu, ale także atmosfery i możliwości inspiracji. Przestrzeń czytelni musi być elastyczna i dostosowana do różnych potrzeb użytkowników. To miejsce, w którym można odpocząć, uczyć się, integrować, spotykać czy organizować szkolenia - uważa dr Weinper.

Studenci architektury pracowali nad projektami przez cały miesiąc. Efektem są cztery koncepcje aranżacji przestrzeni czytelni. Podczas oceny projektów brano pod uwagę wiele kryteriów, w tym: kompletność, estetykę wykonania i prezentację graficzną, spełnienie różnorodnych potrzeb użytkowników oraz funkcjonalność pomieszczenia. Przewodniczący kapituły konkursu mgr inż. arch. Damian Hołownia zwraca uwagę na znaczenie wielofunkcyjności przestrzeni czytelni, jej czytelności i charakteru.

- Konkurs pozwolił studentom rozwinąć zdolności projektowe oraz eksperymentować z różnymi koncepcjami aranżacyjnymi. Wszystkie prace były nie tylko inspirujące, ale pokazały niezwykłą kreatywność i zaangażowanie studentów - zaznacza architekt. 

wycięski projekt zostanie zrealizowany w całości lub częściowo. 

reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama