reklama
reklama

Lublin: Ulica Lawinowa potrzebowała przejścia dla pieszych. Co na to Ratusz?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

Lublin: Ulica Lawinowa potrzebowała przejścia dla pieszych. Co na to Ratusz? - Zdjęcie główne

Ulica Lawinowa potrzebowała przejścia dla pieszych. Co na to Ratusz? | foto Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina W sprawie wyznaczenia przejścia dla pieszych przy ul. Lawinowej, do władz miasta zwrócił się radny Stanisław Brzozowski. Jest już odpowiedź.
reklama

Radny miejski Stanisław Brzozowski (niezrzeszony) skierował do władz miasta interpelację. Chodzi o wyznaczenie przejścia dla pieszych przy ul. Lawinowej. Poprosił o informację na jakim etapie jest opracowanie i wdrożenie projektu zmiany stałej organizacji ruchu drogowego na tej ulicy "w zakresie wyznaczenia, a de facto usankocjonowania (obecnie występuje tam oznakowanie poziome, bez znaków pionowych) przejścia dla pieszych na wysokości Przedszkola nr 2". 

Jednocześnie ze względu na prośby mieszkańców i zapewnienie bezpieczeństwa w rejonie przedszkola, radny chce, aby zmiany wprowadzić w tegorocznej wakacje.

- Nadmieniam, iż z uwagi istniejące poprawne oznakowanie poziome oraz zaniżenia krawężników i pasy bepieczeństwa wzdłuż chodnika wprowadzenie zmian nie pochłonie dużych środków finansowych, gdyż ograniczy się w istocie do montaży znaków pionowych - napisał Stanisław Brzozowski.

- Odpowiadając na interpelację Pana Radnego z dnia 6 czerwca 2022 r. w sprawie oznakowania ul. Lawinowej w zakresie wyznaczenia przejścia dla pieszych informuję, że wskazane prace zostały zrealizowane - napisał Artur Szymczyk, zastępca prezydenta ds. inwestycji i rozwowju.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama