Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie przeprowadzi wśród pasażerów ankietę na temat stanu komunikacji miejskiej. Dlatego został ogłoszony przetarg i poszukiwana jest firma, która zajmie się ankietami. Mają one pomóc w skomunikowaniu Dworca Metropolitalnego, którego budowa ma skończyć się w 2024 roku.
- Przedmiotem zadania będzie przedstawienie dwóch wariantów koncepcji, uwzględniających obecny układ komunikacyjny oraz budowę Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego (chodzi o budowę Dworca Metropolitalnego i ulic w jego rejonie - przyp. red.). Warianty koncepcji różnić się będą wielkością pracy eksploatacyjnej oraz maksymalną liczbą pojazdów w ruchu. W ramach zadania przeprowadzone zostaną konsultacji społeczne, którym zostanie poddany jeden wskazany wariant - czytamy w ogłoszeniu przetargu.
Wybrana firma sprawdzi kierunki przemieszczania się pasażerów, przeprowadzi badania marketingowe dotyczące preferencji i satysfakcji z poziomu usług komunikacji miejskiej w Lublinie, określi popyt pod kątem jakości komunikacji miejskiej, poprzez analizę preferencji komunikacyjnych pasażerów, analizę i ocenę dotychczasowych tras linii komunikacyjnych, rozkładów jazdy, ocenę dostępności przestrzennej komunikacji miejskiej i kompleksową identyfikację najważniejszych generatorów ruchu w Lublinie.
Anieiterzy będą zbierać informacje na wybranych przystankach, zadając pasażerom pytania zawarte w kwestionariuszu. Znalazły sie w nim takie pytania jak np. z jakiego biletu/ulgi korzysta pasażer, jak często jeździ komunikacją miejską, czy i z ulu przesiadek korzysta, ile czasu zajmuje dojście z domu na przystanek, jak ocenia taki transport, jakie jest dupszczalne opóźnienie względem rozkładu jazdy.
ZTM zamierza na to przeznaczyć 313,6 tys. zł.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.