- Po zmianie lokalizacji obsługa interesantów Wydziału Spraw Administracyjnych w zakresie ewidencji działalności gospodarczej odbywa się w pokoju nr 253 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30. Do piątku (5 czerwca) do godziny 13.30 wszystkie dowody osobiste wydawane są w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 - pokój nr 5. Od poniedziałku, 8 czerwca obsługa w sprawach związanych z dowodami osobistymi (złożenie wniosku i wydanie dowodu) realizowana będzie wyłącznie w Biurach Obsługi Mieszkańców, w których zostały złożone wnioski – informuje Monika Głazik z Biura Prasowego Kancelarii Prezydenta Miasta Lublin.
W jakich Biurach Obsługi Mieszkańców będą wydawane dowody osobiste?
• BOM przy ul. Wieniawskiej 14, jeżeli wniosek został złożony w biurach przy ul. Wieniawskiej 14, ul. Pocztowej 1, ul. Żywnego 8, ul. Jagiełły 10, w budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 oraz za pośrednictwem ePUAP,
• BOM przy ul. Szaserów 13-15, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Szaserów 13-15,
• BOM przy ul. Kleeberga 12a, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Kleeberga 12a,
• BOM przy ul. Filaretów 44, jeżeli wniosek został złożony w biurze przy ul. Filaretów 44.
W Wydziale Zdrowia i Profilaktyki nie będzie prowadzona bezpośrednia obsługa interesantów
Brak bezpośredniej obsługi związany jest oczywiście z przenoszeniem siedziby. Taki stan rzeczy będzie miał miejsce w dniach 2-5 czerwca br. W tym czasie swoje sprawy będzie można załatwić drogą elektroniczną lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Istnieje również możliwość pozostawienia dokumentów w zamkniętych i opisanych kopertach w pojemnikach znajdujących się w poprzedniej lokalizacji przy ulicy Leszczyńskiego 20 lub w nowej siedzibie przy ulicy Spokojnej 2.