Czym jest StartUp Mixer?
StartUp Mixer to cykl spotkań o charakterze kojarzenia biznesu. Celem spotkań z cyklu tartUp Mixer jest budowanie społeczności startup`ów oraz integrowanie środowiska zdolnych, polskich przedsiębiorców. Uczestnicy wydarzenia mają również wyjątkową okazję poznać problemy, z jakimi spotykają się dzisiejsi przedsiębiorcy oraz sposoby rozwiązywania tychże problemów.
Do kogo adresowane jest spotkanie?
Spotkania adresowane są zarówno do studentów, początkujących przedsiębiorców z AIP, praktyków biznesu jak i wszystkich osób zainteresowanych przedsiębiorczością i prowadzeniem własnego biznesu. Uczestnicy wydarzenia zyskują unikalną możliwość spotkania się w nieformalnej atmosferze w gronie ekspertów i partnerów, aby zaprezentować swój pomysł na biznes, wymienić się doświadczeniami i pomysłami. To wyjątkowa okazja do zdobycia nowych kontaktów biznesowych i znajomości, przy dobrej zabawie i w sprzyjającej, luźnej atmosferze. Jednym słowem, udział w StartUp Mixerze może wziąć każdy, kto jest zainteresowany zbudowaniem i rozszerzeniem swojej własnej sieci kontaktów biznesowych!
Wydarzenie składa się z 2 części:
Część oficjalna: prowadzona jest w formie prelekcji ekspertów, podczas których opowiadają oni o swoich doświadczeniach i przemyśleniach na temat przedsiębiorczości. Następnie prezentują się 3 firmy działające w AIP - eksperci oceniają dane pomysły, udzielają porad i wskazówek. Cała część ma formę panelu dyskusyjnego.
Część nieoficjalna: ta część wydarzenia skupia się na sesji networkingowej, podczas której uczestnicy mają możliwość zapoznania się z innymi uczestnikami wydarzenia, otrzymania wskazówek dotyczących prowadzenia danego biznesu, czy wymiany kontaktów w celu nawiązania współpracy w najbliższej przyszłości
W programie także:
- ogromna dawka wiedzy prosto od praktyków biznesu
- nagrody dla najaktywniejszych uczestników
- nowe, inspirujące znajomości możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych
- catering
Program:
- 18:00 - Rozpoczęcie Startup Mixera
- 18:05 - Przywitanie Gości i Partnerów wydarzenia
- 18:10 - Prelekcja - Ekspert Paweł Potakowski
- 18:25 - Prelekcja - Ekspert Łukasz Siemieniuk
- 18:40 - Prelekcja - Ekspert Tomasz Małecki
- 18:55 - Prelekcja - Gość Specjalny!
- 19:15 - Prezentacja startupów działających w AIP Lublin
- 19:55 - Podsumowanie wystąpień, rozdanie nagród, wybór najlepszego pomysłu biznesowego
- 20:00 - Część networkingowa
Prelegentami podczas wydarzenia będą:
Łukasz Siemieniuk - Partner Zarządzający AIP; region Białystok, Lublin, Ełk + Manager Business Link Lublin. Przez 8 lat Dyrektor Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w Białymstoku. Od dwóch lat Partner Zarządzający w Inkubatory AIP, odpowiedzialny za region AIP Białystok i AIP Lublin. Pracownik naukowy Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku. Absolwent Uniwersytetu w Białymstoku oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku. Szkoleniowiec z zakresu przedsiębiorczości akademickiej, systemów finansowo-księgowych, autor wielu publikacji dotyczących zarządzania kapitałem intelektualnym, przedsiębiorczości akademickiej oraz informatycznych systemów zarządzania. Dotychczas na rynek podlaski wprowadził około 200 firm, które rozpoczynały przygodę z biznesem jako StartUpy. Współpracował z ponad 500 StartUpami. Wprowadzał również na rynek podlaski Ponadregionalną Sieć Aniołów Biznesu - pełniąc funkcję kierownika regionu, zajmując się koordynowaniem działań związanych z pozyskiwaniem pomysłodawców oraz prywatnych inwestorów. W ramach funduszu inwestycyjnego AIP Seed Capital zajmuje się pozyskiwaniem oraz oceną innowacyjnych projektów poszukujących wsparcia finansowego. W swojej dotychczasowej pracy pełnił również następujące funkcje: członek grupy eksperckiej w obszarze e - Biznesu w ramach projektu \"e - Podlasie - kierunki rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego Województwa Podlaskiego\"; członek Rady Przedsiębiorczości przy Prezydencie Miasta Białegostoku.
Paweł Potakowski - Prezes Spółki KUL Creative, Pełnomocnik Rektora KUL ds. komercjalizacji wiedzy, Broker wiedzy i innowacji, uczestnik prestiżowego programu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego – TOP 500 Innovators, w ramach, którego odbył 9 tygodniowy program stażowo szkoleniowy prowadzony przez najlepszy publiczny uniwersytet na świecie czyli Uniwersytet Kalifornijski Berkeley. Od ponad 9 lat pracuje jako prawnik i marketingowiec, człowiek wielu pasji, doświadczony organizator eventów (ponad 30 w tym kongresy liczące ponad 2000 uczestników takie jak Polcon 2007 (Warszawa) i 2009 (Łódź).
Tomasz Małecki - Prezes Zarządu Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego Mgr inż. Informatyki, od marca 2013 r. z powodzeniem pełni funkcję Prezesa Zarządu Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego SA. Interesuje się marketingiem, innowacjami, designem i wykorzystaniem nowych mediów. Jego pasją jest analizowanie procesów wdrażania pomysłów, czyli pracy interdyscyplinarnej nad patentami i pomysłami. Pracując z grupą ludzi wykorzystują do tego metodę Design Thinking, Lean Startup lub Customer Development.
Aby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować się na portalu: http://czasnabizneslublin.evenea.pl/ Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.