reklama
reklama

Lublin: projekt "Przedsiębiorcze Dzieciaki". III edycja zakończona

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Lublin: projekt "Przedsiębiorcze Dzieciaki". III edycja zakończona - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościNiemal 370 przedszkolaków z Lublina zdobyło wiedzę z zakresu ekonomii i przedsiębiorczości dzięki udziałowi w projekcie "Przedsiębiorcze Dzieciaki”.Dzieci miały możliwość odwiedzenia różnych przedsiębiorstw, zobaczenia jak wygląda proces projektowania i tworzenia produktów, uczestniczyły też w spotkaniach z przedstawicielami samorządu i banku.
reklama

- Zakończyliśmy trzecią edycję projektu "Przedsiębiorcze Dzieciaki”, który w ciekawy sposób przybliża najmłodszym tematykę podstaw ekonomii. Dzięki zastosowaniu metody nauki przez zabawę, poznawanie nowych zagadnień związanych z gospodarką miasta i szeroko rozumianą przedsiębiorczością jest atrakcyjną przygodą. Udział w projekcie to cenna lekcja dla dzieci, które w przyszłości z pewnością wykorzystają w praktyce poznane mechanizmy biznesowe i nabyte umiejętności interpersonalne – mówi Krzysztof Żuk, prezydent Miasta Lublin.

reklama

W projekcie udział wzięło 367 dzieci z 15 placówek oświatowych z Lublina, 23 nauczycieli oraz 26 studentów. Przeprowadzono 100 godzin zajęć lekcyjnych, 75 wizyt w lubelskich przedsiębiorstwach i warsztatów z osobami kreatywnymi. 

Tegoroczna edycja odbyła się w formie hybrydowej. Ze względu na obostrzenia związane z epidemią oraz niestabilną sytuację, dotyczącą nauki w formie stacjonarnej, w tegorocznej edycji uczestniczyły wyłącznie dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne (tzw. "zerówki”) w różnych placówkach oświatowych. Projekty, w których brali udział uczniowie, były realizowane we współpracy z lubelskimi firmami i osobami działającymi w sektorze kreatywnym, a jednocześnie wspierane przez wykwalifikowaną kadrę UMCS.

reklama

Dzieci odwiedziły między innymi pracownię krawiecką, studio nagrań, zakład produkcji ziół. Doświadczały wejścia do wirtualnej rzeczywistości, programowały robota współpracującego z ludźmi. Wcielały się w rolę redaktorów i operatorów kamer. Uczestniczyły także w zajęciach z zakresu edukacji wodnej, a podczas warsztatów Akademii Młodego Inżyniera "Roboty i woda" miały szansę zbudować i zaprogramować robota - łódkę.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama