A. Zameldowanie/wymeldowanie:
- za pośrednictwem urny dostępnej w budynku Urzędu Miasta Lublin przy ulicy Leszczyńskiego 20
do koperty, na której piszemy adres do korespondencji oraz numer telefonu i kierujemy "do Wydziału Spraw Administracyjnych" wrzucamy:
- uzupełniony formularz zameldowania pobrany ze strony internetowej urzędu, podpisany przez właściciela i osobę meldującą się (podpis osoby meldującej się musi być potwierdzony notarialnie), do którego dołączamy
- kserokopię paszportu i dokumentu legalizującego pobyt (w przypadku cudzoziemców spoza UE) lub kserokopię dokumentu tożsamości (w przypadku cudzoziemców z UE) - wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę prawnego.
- tytuł prawny do lokalu - może nim być sam numer księgi wieczystej lub zwykła kserokopia aktu notarialnego lub przydziału lokalu mieszkalnego, natomiast kopia tytułu prawnego w postaci cywilnoprawnej umowy najmu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę prawnego.
2. wymeldowanie:
do koperty, na której piszemy adres do korespondencji oraz numer telefonu i kierujemy "do Wydziału Spraw Administracyjnych" wrzucamy:
- uzupełniony formularz wymeldowania pobrany ze strony internetowej urzędu, podpisany przez osobę wymeldowującą się (podpis musi być potwierdzony notarialnie), do którego dołączamy:
- zwykłą kserokopię paszportu (w przypadku cudzoziemców spoza UE) lub kserokopię dokumentu tożsamości (w przypadku cudzoziemców z UE)
B. Wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu/wymeldowaniu:
- za pośrednictwem ePUAP (podpis kwalifikowany, profil zaufany)
- lub za pośrednictwem urny dostępne w budynku Urzedu Miasta Lublin przy ulicy Leszczyńskiego 20:
do koperty, na której piszemy adres do korespondencji oraz numer telefonu i kierujemy "do Wydziału Spraw Administracyjnych" wrzucamy:
- uzupełniony i podpisany wniosek o wydanie zaświadczenia pobrany ze strony internetowej urzędu (podpis wnioskodawcy musi być potwierdzony notarialnie), do wniosku załączamy
- potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w wysokości 17,00 zł
- zwykłą kserokopię paszportu
Informacje pod linkiem
C. Wnioski o nadanie numeru PESEL na podstawie odrębnych przepisów:
- za pośrednictwem ePUAP (podpis kwalifikowany, profil zaufany)
- lub za pośrednictwem urny dostępnej w budynku Urzedu miasta Lublin przy ulicy Leszczyńskiego 20:
do koperty, którą kierujemy "do Wydziału Spraw Administracyjnych" wrzucamy:
- uzupełniony i podpisany wniosek o nadanie numeru PESEL pobrany ze strony internetowej urzędu, do niego załączamy
- kopię paszportu - kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę prawnego
- kopię umowy zlecenie lub umowy o pracę (może być zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające zatrudnienie) - wszystkie kopie muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub radcę prawnego.
Powiadomienie o nadanym numerze PESEL będzie wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym na wskazany adres do korespondencji.
Informacje pod linkiem
Informacje na ten temat języku angielskim EN i ukraińskim UA znajdują się pod linkami: