Od kilku lat z rzędu najwięcej abonamentów na cały sezon nabywają w naszym kraju kibice Widzewa Łódź. Klub czterokrotnych mistrzów Polski jest pod tym względem bezkonkurencyjny. Drugie miejsce na podium zajęła Legia Warszawa, choć warto zaznaczyć, że w przypadku "Wojskowych" do sprzedaży trafiło wyłącznie 10 tysięcy karnetów. W pozostałych przypadkach liczby są czterocyfrowe. Beniaminek z Lublina uplasował się w środku stawki.
CZYTAJ TAKŻE: Kibice na meczu Motor - Raków (ZDJĘCIA)
Tak prezentują się dane zebrane przez stację telewizyjną Canal+ Sport:
LICZBA SPRZEDANYCH KARNETÓW NA SEZON 2024/25
1. Widzew Łódź - 15 617
2. Legia Warszawa - 10 000
3. Jagiellonia Białystok - 8 400
4. Lech Poznań - 6 000
5. Pogoń Szczecin - 4 941
6. GKS Katowice - 4 854 *
7. Raków Częstochowa - 3 500
8. Motor Lublin - 3 492
9. Śląsk Wrocław - 3 400
11. Cracovia - 3 257
10. Górnik Zabrze - 3 039
12. Korona Kielce - 1 681
13. Zagłębie Lubin - 2 400 *
14. Radomiak Radom - 2 000 *
15. Lechia Gdańsk - 1 900
16. Stal Mielec - 1 361
17. Piast Gliwice - 1 340
18. Puszcza Niepołomice - 354 *
* Kluby sprzedające abonamenty wyłącznie na jedną rundę
Biorąc pod uwagę, że pojemność Areny Lublin wynosi 15 247 miejsc, to karnetowicze zajęli 23% dostępnych na stadionie krzesełek. Pod tym względem lepszy wynik zanotowało sześć klubów rodzimej elity. Natomiast tylko GKS Katowice, Śląsk Wrocław i Jagiellonia Białystok miały wyższy od Motoru wzrost sprzedaży karnetów w porównaniu do poprzedniego sezonu. Ta liczba robi wrażenie, bowiem chodzi aż o 269 procent.
Póki co Motor rozegrał w rozpoczętym sezonie jedno spotkanie na własnym stadionie. Na inaugurację rozgrywek żółto-biało-niebiescy zmierzyli się na Arenie z Rakowem Częstochowa na oczach 14 158 widzów (SZCZEGÓŁY). Następna konfrontacja u siebie czeka podopiecznych trenera Mateusza Stolarskiego już w najbliższą niedzielę. Rywalem lubelskiego zespołu będzie wówczas Korona Kielce. Na cztery dni do meczu uprawnionych do wejścia na obiekt jest ponad 11 tysięcy osób.
Komentarze (0)