reklama

Na KUL szału nie ma. UMCS zgarnął kilkukrotnie więcej kandydatów na ten kierunek

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: street view / zrzut ekranu

Na KUL szału nie ma. UMCS zgarnął kilkukrotnie więcej kandydatów na ten kierunek - Zdjęcie główne

foto street view / zrzut ekranu

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaKatolicki Uniwersytet Lubelski podzielił się z nami wynikami rekrutacji na kierunku medioznawczym. Wynika z nich, że to UMCS przyciągnął znacznie więcej kandydatów przez co uczelnia ta wciąż znacznie przoduje w rekrutacji.
reklama

Na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim jest jeden kierunek związany z mediami. To Dziennikarstwo i komunikacja społeczna. - W tegorocznym naborze o jedno miejsce ubiegało się 2,5 osoby. Na I stopień przyjęliśmy 55 osób (limit 50), natomiast na II stopień przyjętych zostało 19 osób, a limit to 20 – informuje Monika Stojowska z biura prasowego KUL. 

Na UMCS 860 studentów w założeniu mogło rozpocząć studia licencjackie i magisterskie na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Zainteresowanie, zwłaszcza na kierunkach medioznawczych było tak duże, że przyjęto niemal drugie tyle kandydatów. 

Przy zakładanym limicie 360 miejsc na kierunki medioznawcze przyjęto 667 studentów. Natomiast na kierunki politologiczne przy limicie 500 przyjęto 591 żaków.

- Myślę, że obserwowany w każdej dziedzinie życia bardzo dynamiczny rozwój technologii i środków komunikacji społecznej powoduje, że studenci odnajdują się w takich zawodach, które wykorzystują lub powstają dzięki tym technologiom, w tym także influencerów czy szerzej twórców internetowych - osób, które będą media czy treści medialne monetyzowały i w ten sposób się utrzymywały i rozwijały zawodowo - zauważa dr hab. Małgorzata Adamik-Szysiak, profesor uczelni, prodziekan ds. studenckich Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo