reklama
reklama

Lublin: Zbliża się Europejski Tydzień Przedsiębiorczości. Co w programie?

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Miasto Lublin

Lublin: Zbliża się Europejski Tydzień Przedsiębiorczości. Co w programie? - Zdjęcie główne

Lublin: Zbliża się Europejski Tydzień Przedsiębiorczości? Co w programie? | foto Miasto Lublin

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaKonkursy startupowe, spotkania networkingowe, prezentacje innowacyjnych projektów i aktywności dostosowane do różnych grup wiekowych czekają na uczestników Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
reklama

- Światowy Tydzień Przedsiębiorczości jako międzynarodowa inicjatywa co roku gromadzi przedsiębiorców, innowatorów i przyszłych liderów z całego świata, aby inspirować się nawzajem, zdobywać wiedzę i nawiązywać nowe kontakty biznesowe. Inicjatywy tego typu wspierają przedsiębiorczość na skalę zarówno lokalną, jak i globalną. Zapraszam do udziału w zaplanowanych konferencjach oraz wydarzeniach - mówi Krzysztof Żuk, prezydent Miasta Lublin.
 
Tegorocznym hasłem przewodnim wydarzenia, które potrwa od 13 do 19 listopada, są „Rewolucje technologiczne”.
 

W planach jest prezentacja potencjału gospodarczego miasta, konferencja „Kompetencje jutra - Lublin inspiruje przyszłość”, warsztaty w ramach projektu „Kawiarenki” skierowane do lubelskich studentów, podnoszące kompetencje lingwistyczne (poszukiwane obecnie na rynku języków programowania), a także dotyczące języka komunikacji i umiejętności marketingowych oraz cykl bezpłatnych warsztatów rozwojowych dla młodzieży w ramach programu Lublin Skills Up!

Pełen program wydarzeń dostępny jest na stronie tydzienprzedsiebiorczosci.pl. Udział jest bezpłatny. Wymagana jest jednak wcześniejsza internetowa rejestracja.
 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama