reklama
reklama

Lublin: "Okiem eksperta" na UMCS. Uczelnia promuje wiedzę swoich naukowców

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Wikipedia

Lublin: "Okiem eksperta" na UMCS. Uczelnia promuje wiedzę swoich naukowców - Zdjęcie główne

Lublin: "Okiem eksperta" na UMCS. Uczelnia promuje wiedzę swoich naukowców | foto Wikipedia

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie powstała nowa inicjatywa pod nazwą „Okiem eksperta”. Ma ona promować naukę, badania i specjalistyczną wiedzę naukowców. Są to wypowiedzi w formie pisanej i nagrań dźwiękowych.
reklama

W ramach inicjatyw "Okiem eksperta" specjaliści z UMCS-u będą tworzyć komentarze eksperckie, opinie, analizy czy prognozy branżowe dotyczące bieżących wydarzeń, problemów czy zagadnień budzących wątpliwości, a znajdujących się w ich polu zainteresowań badawczych. Co jakiś czas uczelnia będzie informować o pojawieniu się eksperckich wypowiedzi ekspertów oraz je udostępniać.

- Zachęcamy do zapoznania się z pierwszym komentarzem opublikowanym w ramach inicjatywy „Okiem eksperta”, przygotowanym przez dr Karolinę Burno-Kaliszuk z Katedry Dziennikarstwa UMCS. Ekspertka próbuje w nim odpowiedzieć na pytanie, co sprawia, że śledzimy blogerów i influencerów. Tekst znajduje się w załączeniu - informuje Aneta Adamska, rzecznik prasowy UMCS w Lublinie. - Jednocześnie pragnę dodać, że cały czas kontynuowana jest emisja cyklu podcastów o charakterze popularnonaukowym współtworzonego również z naukowcami i ekspertami z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie pn. „Głos nauki”.

W poszczególnych odcinkach prezentowane są ciekawe zagadnienia z różnych dziedzin. Krótkie prelekcje i rozmowy mają pomóc każdemu zainteresowanemu poszerzyć horyzonty i dostarczą dawki wiedzy, którą można się podzielić z innymi.

Wszystkie opublikowane dotychczas odcinki dostępne są na stronie internetowej uczelni.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama