reklama
reklama

Lublin: Ekologiczny mural na Centrum Recyklingu już gotowy

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina Na ścianie Centrum Recyklingu jest już gotowy mural. Ma on w komiksowy sposób przedstawiać rolę segregacji i przetwarzania odpadów.
reklama

Mural, który powstał na ścianie Centrum Recyklingu przy ul. Metalurgicznej w Lublinie w komiksowej formie ma pokazywać rolę segregacji i przetwarzania odpadów przez spółki Grupy Kom-Eko.

- Dzieło ilustruje co dzieje się ze śmieciami, pokazuje wędrówkę odpadów od odzysku i recyklingu po produkcję energii. Wszystko robione jest po to, żeby jak najwięcej odpadów zostało zagospodarowane i jak najmniej trafiało na wysypisko. Bo poza walorem estetycznym, który dodał koloru w przemysłowej części Lublina, mural ma pełnić również rolę edukacyjną. Inicjatorzy projektu liczą, że wywoła pozytywny oddźwięk i wpłynie na promowanie działań na rzecz ochrony środowiska w regionie - informuje Ekopak, czyli firma, która jest inicjatorem projektu.

Do powstania muralu użyto specjalnego lakieru pochłaniającego zanieczyszczenia. To samoczyszcząca powłoka fotokatalityczna, która chroni budynki i środowisko. Technologia  pozwala utrzymać budynek nie tylko w czystości i zmniejszyć znacząco koszty utrzymania i konserwacji. Jednocześnie zapewnia funkcję oczyszczania powietrza ze smogu i spalin.

Autorem projektu jest lubelska agencja reklamowa Ansza, zaś wykonawcą AeroMat.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama