reklama
reklama

Lubelszczyzna i Podkarpacie wskazały 60 najlepszych obiektów i atrakcji na Roztoczu

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

Lubelszczyzna i Podkarpacie wskazały 60 najlepszych obiektów i atrakcji na Roztoczu - Zdjęcie główne

Wyróżnieni dostali certyfikaty "Miejsce marki Roztocze", co będzie podpowiedzią w wyborze noclegu, zwiedzania, czy spędzania urlopu | foto Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina Województwo Lubelskie i Województwo Podkarpackie we wspólnym projekcie "Roztocze - tutaj naturalnie odpoczywam" wyróżniły 60 obiektów i atrakcji turystycznych. Wyróżnieni dostali certyfikaty "Miejsce marki Roztocze", co będzie podpowiedzią w wyborze noclegu, zwiedzania, czy spędzania urlopu.
reklama

Pod koniec grudnia zeszłego roku zaprezentowano efekty projektu "Roztocze – tutaj naturalnie odpoczywam” i Miejsca marki Roztocze

- Głównym celem projektu było opracowanie spójnej strategii kreacji, wdrożenia i rozwoju marki Roztocze jako elementu niezbędnego dla zrównoważonego zarządzania turystyką i promocją destynacji turystycznej. Działanie zostało zrealizowane we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubelskiego oraz Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego - czytamy na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego

Przeprowadzono certyfikację obiektów noclegowych, gospodarstw agroturystycznych, lokali gastronomicznych i atrakcji turystycznych z Roztocza na Lubelszczyźnie i Podkarpaciu. W efekcie wyłoniono 60 laureatów. Wśród nich jest 10 obiektów gastronomicznych, 10 obiektów noclegowych,10 gospodarstw agroturystycznych i 30 atrakcji turystycznych. 

- Są to „Miejsca marki Roztocze”, oznakowane specjalnymi tabliczkami, które stanowić będą podpowiedź dla turystów w wyborze noclegu, restauracji, zwiedzania, a także pomoże zbudować rozpoznawalność marki w świadomości poszukujących ciekawej propozycji na urlop - czytamy dalej na stronie UMWL. 

Dzieki projektowi możliwy będzie rozwój marki turystycznej, utworzenie ofert dla organizatorów turystyki, promocja certyfikowanych obiektów np. w mediach społecznościowych i w aplikacji mobilnej. Oprócz tego, przygotowano folder promujący markę Roztocze z informacjami o obiektach i atrakcjach, które otrzymały ceryfikaty. Z kolei na stronie internetowej dedykowanej projektowi, można znaleźć pełną listę certfikowanych obiektów, zaplanować pobyt i sprawdzić na mapie, gdzie dokładnie znajdują się wszystkie atrakcje. 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama