reklama
reklama

44-latek z Lublina chciał kupić koparkę do kryptowalut. Stracił 45 tys. zł

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

44-latek z Lublina chciał kupić koparkę do kryptowalut. Stracił 45 tys. zł - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina 45 tysięcy złotych stracił 44-letni mieszkaniec Lublina. Mężczyzna na jednej ze stron internetowych zdecydował się na zakup koparki do kryptowalut. Za transakcję zapłacił walutą elektroniczną. Nie otrzymał jednak zamówionego towaru.
reklama

Wczoraj na 7. komisariat Policji w Lublinie zgłosił się 44-letni mieszkaniec miasta. Mężczyzna oświadczył, że interesuje się walutami elektronicznymi i zdecydował się na zakup urządzenia do wydobywania kryptowalutami. Ofertę odnalazł na jednej ze stron internetowych. Specjalistyczna koparka do wydobywania kryptowalut kosztowała około 45 tysięcy złotych. 44-latek zdecydował się na zakup i przelał wymaganą kwotę. Jak się okazało, w ustalonym terminie nie otrzymał zamówionego towaru. Administrator sklepu internetowego przestał także odpowiadać na wiadomości.

 

PRZECZYTAJ TAKŻE ARTYKUŁ Koronawirus w Lubelskiem

 

Ponadto wczoraj w Lublinie zgłoszone zostały dwa inne oszustwa przy próbie zarabiania na kryptowalutach. Mieszkaniec Lublina pozwolił na zainstalowanie na swoim komputerze zdalnego pulpitu. Dzięki temu sprawcy wypłacili z konta ponad 60 tysięcy złotych. Z kolei inna z mieszkanek naszego miasta straciła ponad 6 tysięcy złotych.

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama