Urząd Miasta szuka firmy, która przeprowadzi kampanię w mediach społecznościowych podnoszącą świadomość na temat dziedzictwa kulturowego.
- Celem usługi jest ochrona i propagowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego regionów transgranicznych (miasta Lublin i miasta Równe), wzmacnianie powiązań kulturowych i współpracy, poprawę wizerunku i atrakcyjności regionu oraz zwiększanie potencjału społeczności lokalnych - czytamy w ogłoszeniu przetargowym - Działania mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku miast, które podejmą działania promujące dziedzictwo i tradycje kulinarne miasta i regionu, wspierają rozwój lokalnego biznesu, zdobywają i dzielą się fachową wiedzą o miejscu pochodzenia.
Wybrana firma będzie musiała stworzyć kampanię, która zaangażauje użytkowników, pobudzi interakcję,wykreuje nowe tematy do dyskusji, rozwinie bazy kontaktów i będzie regularnie pozyskwiac nowych fanów. Kampanie będzie prowadzona min. na Fecebooku i Instagramie. Wykonawca będzie też współpracował z bolegarami i z wpływowymi osobami z branży. Działania promocyjne będą skierowane przede wszystkim do mieszkańców i turystów, którzy chcą uczestniczyć w wydarzeniach miejskich.
Termin składania ofert mija 23 października. Kampania będzie realizowana do 31 lipca 2021 roku.