Lubelski ratusz szuka firmy do realizacji kampanii o kulinarnych tradycjach

Lubelski ratusz szuka firmy do realizacji kampanii w mediach społecznościowych o kulinarnych tradycjach miasta | foto Pixabay

wiadomosci Ratusz planuje przeprowadzić kampanię w mediach społecznościowych promującą tradycje kulinarne Lublina. Niedawno ogłoszono przetarg.

Joanna Niećko

Opublikowano: 18 października 2020 12:15 | Aktualizacja: 18 października 2020 10:39

Urząd Miasta szuka firmy, która przeprowadzi kampanię w mediach społecznościowych podnoszącą świadomość na temat dziedzictwa kulturowego. 

 

- Celem usługi jest ochrona i propagowanie dziedzictwa kulturowego i historycznego regionów transgranicznych (miasta Lublin i miasta Równe), wzmacnianie powiązań kulturowych i współpracy, poprawę wizerunku i atrakcyjności regionu oraz zwiększanie potencjału społeczności lokalnych - czytamy w ogłoszeniu przetargowym - Działania mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku miast, które podejmą działania promujące dziedzictwo i tradycje kulinarne miasta i regionu, wspierają rozwój lokalnego biznesu, zdobywają i dzielą się fachową wiedzą o miejscu pochodzenia.

 

Wybrana firma będzie musiała stworzyć kampanię, która zaangażauje użytkowników, pobudzi interakcję,wykreuje nowe tematy do dyskusji, rozwinie bazy kontaktów i będzie regularnie pozyskwiac nowych fanów. Kampanie będzie prowadzona min. na Fecebooku i Instagramie. Wykonawca będzie też współpracował z bolegarami i z wpływowymi osobami z branży. Działania promocyjne będą skierowane przede wszystkim do mieszkańców i turystów, którzy chcą uczestniczyć w wydarzeniach miejskich.

 

Termin składania ofert mija 23 października. Kampania będzie realizowana do 31 lipca 2021 roku.

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.