Już wkrótce rusza bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miasta Lublin

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: lublin.eu

Już wkrótce rusza bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miasta Lublin - Zdjęcie główne

foto lublin.eu

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W poniedziałek (25 maja) zostanie wznowiona bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miasta Lublin. Klienci będą mogli załatwić wszystkie sprawy, które realizuje Urząd.

Obsługa bezpośrednia mieszkańców będzie realizowana w:

• 4 Biurach Obsługi Mieszkańców zlokalizowanych przy: ul. Wieniawskiej 14, Filaretów 44, Franciszka Kleeberga 12A, Szaserów 13-15 – w godz. 7.45-15.15.

• Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Spokojnej 2 w sprawach: sporządzenia aktu zgonu w pokoju nr 287 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 oraz w sobotę w godz. 8.00-14.00 oraz zgłoszenia urodzenia dziecka w pokoju nr 284 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,

• Wydziale Komunikacji przy ul. Czechowskiej 19A od poniedziałku do piątku w godz. 7.45-14.30;

• Wydziale Spraw Administracyjnych: w zakresie odbioru dowodu osobistego – w siedzibie Urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20 w pokoju nr 5 (parter) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, w zakresie ewidencji działalności gospodarczej – przy ul. Spokojnej 2 w pokoju nr 253 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.


W Urzędzie Stanu Cywilnego oraz w Biurach Obsługi Mieszkańców (także w sali obsługi przy ul. Wieniawskiej 14), klienci będą obsługiwani według kolejności przyjścia. Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa, wprowadzona została dopuszczalna liczba interesantów jednocześnie przebywających na salach obsługi w BOM: ul. Wieniawska – 18 klientów, ul. Filaretów – 6 klientów, ul. Szaserów – 5 klientów, ul. Kleeberga – 5 klientów. Liczba osób będzie na bieżąco monitorowana.


W Wydziale Komunikacji z powodu awarii od 25 do 26 maja obsługa będzie odbywała się po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty. Od 27 maja wróci tradycyjny system kolejkowy.


W Wydziale Spraw Administracyjnych pierwszeństwo w obsłudze w zakresie ewidencji działalności gospodarczej będą mieli klienci, rezerwujący wizytę telefonicznie. Wydawanie dowodów osobistych w siedzibie Urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20 będzie odbywało się na bieżąco, według kolejności przyjścia.


Jeśli w przypadku załatwienia spraw w innych wydziałach, które wymagają bezpośredniego kontaktu, zalecane jest telefoniczne umówienie wizyty. Warto również załatwiać sprawy w formie elektronicznej bądź za pomocą operatora pocztowego. 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE