– Podobnie jak lubelscy kibice piłki nożnej cieszymy się z długo wyczekiwanego awansu Motoru do II ligi. Wierzymy i szczerze życzymy Klubowi, aby był to moment przełomowy i przepustka do realizacji coraz ambitniejszych celów sportowych – mówi Andrzej Rutkowski, Dyrektor Generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. – Jak wiadomo, nasza Spółka od lat wspiera piłkarski Motor Lublin, więc również w sezonie 2020/2021 na koszulkach zawodników pierwszej drużyny nie może zabraknąć czerwonej szarfy Perła – dodaje.
– W niepewnych czasach szczególnie ciepłe słowa należą się naszym wieloletnim, sprawdzonym Partnerom, którzy towarzyszą Klubowi zarówno w dniach zwycięstw jak i w trudniejszych momentach. Niewątpliwie należy do nich Perła – podkreśla Paweł Majka, Prezes Zarządu Motor Lublin S.A. – Ma dla nas duże znaczenie, że niezależnie od pojawiania się nowych znaczących podmiotów skłonnych do pomagania nam w spełnianiu piłkarskich marzeń, w gronie naszych najbliższych przyjaciół od dawna pozostaje lubelski browar. Tak jak wspomniał dyr. Andrzej Rutkowski, logotyp Perły pojawi się na strojach naszych zawodników, w wielu miejscach na stadionie, a kibice będą mogli nabyć w trakcie meczów domowych produkty naszego Partnera Strategicznego.