Za 52 dni "Koziołki" zainaugurują nowy sezon PGE Ekstraligi od domowego meczu z Betard Spartą Wrocław. W ramach przygotowań do nowych rozgrywek, wzorem ubiegłych lat, ekipa prowadzona przez trenera Macieja Kuciapę udała się do miejscowości nad Morzem Śródziemnym, by potrenować wspólnie na rowerach oraz zintegrować zespół. W zagranicznym obozie udział biorą wszyscy zawodnicy zespołu oraz trener Maciej Kuciapa wraz z prezesem Jakubem Kępą i wiceprezesem Piotrem Więckowskim.
Przed wylotem doszło do przedłużenia współpracy z lubelskim browarem. - Zawarcie nowej umowy z Perłą to w pewnym sensie naturalna kolej rzeczy - mówi Jakub Kępa, prezes Motoru. - Browar Perła jako jedna z pierwszych lubelskich firm, jeszcze w 2017 roku, wsparła nas w realizacji marzenia, jakim było przywrócenie świetności żużlowemu Lublinowi. Teraz gdy to marzenie stało się rzeczywistością, jako mistrz Polski złożyliśmy podpis pod nową umową, której treść uzgadnialiśmy od kilku tygodni. Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka, współpraca, z którą od lat przynosi wymierne korzyści obu stronom, pozostaje w gronie naszych partnerów. Jestem przekonany, że także kibice docenią fakt, że w trakcie meczów dostępne będą produkty naszego głównego sponsora - dodaje.
- Ubiegłoroczny triumf żużlowców to niewątpliwie jeden z najjaśniejszych momentów lubelskiego sportu. Reaktywowany klub w rekordowym tempie wspiął się na sam szczyt zdobywając mistrzostwo kraju. Jesteśmy dumni, że mogliśmy pomóc w osiągnięciu tego sukcesu i chcemy towarzyszyć ekipie i fanom Motoru w walce o kolejne tytuły – podkreśla Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A. - Jak wiadomo Browar Perła współpracuje z wieloma klubami sportowymi z Lubelszczyzny, co niezmiennie pozostaje elementem strategii wsparcia regionu, z którego się wywodzimy i który stanowi najważniejszy rynek zbytu naszych wyrobów. Mogę zdradzić, że podpisana właśnie umowa to największy kontrakt z zakresu sponsoringu sportowego w historii firmy, zwłaszcza że przy spełnieniu określonych warunków, ulegnie ona automatycznemu przedłużeniu na kolejne sezony. Ogromna popularność, wręcz moda na speedway w naszym mieście, szczelnie wypełnione trybuny oraz pełne emocji widowiska sportowe tworzą znakomity klimat do promocji naszych produktów. Niezmiernie się cieszę, że w rozpoczynającym się za niecałe dwa miesiące sezonie marka Perła będzie ponownie obecna na stadionie przy Alejach Zygmuntowskich - kończy Rutkowski.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.