Za pośrednictwem Urzędu Pracy pojawiła się oferta Komendy Miejskiej Policji na ulicy Północnej 3 w Lublinie. Poszukiwany pracownik to Starszy Inspektor ds. Administrowania Obiektami Policji. To stanowisko w Korpusie Służby Cywilnej. Co należy do obowiązków takiej osoby?
- 1. Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obiektów Policji podległych KMP w Lublinie oraz podległych jednostek Policji
- 2. Nadzorowanie robót zleconych wykonawcom z zewnątrz
- 3. Opracowywanie planów remontów nieruchomościami pozostającymi w użytkowaniu KMP oraz zapotrzebowań materiałowych i narzędziowych na konserwację i naprawy bieżące
Wśród wymaganych umiejętności widnieją z kolei: redagowania pism, stosowania prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego, znajomość ustaw: o służbie cywilnej o Policji, prawo budowlane w zakresie przeglądu stanu technicznego obiektów. Policja wymaga również sześciomiesięcznego doświadczenia na stanowisku kancelaryjno-biurowym, mile widziane w urzędach administracji publicznej. Dodatkowym atutem będzie znajomość urządzeń użytkowych przez Policję.
A ile można zarobić? Od 5 243,94 złotych brutto oraz dodatek stażowy, po udowodnieniu okresów uprawniających do takiego dodatku w wysokości 5 proc. (po 5 latach) do 20 proc. wynagrodzenia zasadniczego. Policja oferuje umowę o pracę na czas określony od 11 września 2025 roku do 10 września 2026 roku. Aplikować można bezpośrednio u pracodawcy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.