Perła Feel The Beat to projekt w całości skoncentrowany na tworzeniu i wpieraniu ambitnych projektów muzycznych, którym trudno przedostać się do mainstreamu. To też praca na rzecz pokazania utalentowanych artystów słuchaczom. W ten sposób firma Perła - Browary Lubelskie S.A., stara się wykorzystać swoją pozycję do tego, by wspierać młodych i ambitnych artystów.
CZYTAJ TAKŻE: Lublin: W Galerii Ratusz można oglądać wystawę rysunków i grafik. Są zainspirowane codziennością
- Nasze plany zakładają tworzenie unikalnego kontentu muzycznego, tj. niecodzienne aranżacje utworów znanych muzyków młodego pokolenia, czy też wirtualne koncerty, w których różne gatunki sztuki mieszają się, dostarczając nowych doznań - mówi Wiktoria Krasina, project manager Perła Feel The Beat. - To również wsparcie w realizacji teledysków artystów, których szczególnie cenimy i z którymi, jako marka się identyfikujemy. Tak właśnie powstał klip do utworu "Artysta z ASP”, pochodzącego z Lublina duetu Kacperczyk - dodaje.
"Artysta z ASP”, którego akcja dzieje się w pociągu, ma już ponad miliona odsłon w serwisie internetowym YouTube. Perła podkreśla, że trzyma kciuki za dalsze sukcesy młodych muzyków i obiecuje, że to dopiero początek projektów. Niebawem pojawią się kolejne inicjatywy muzyczne marki Perła w ramach Perła Feel The Beat.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.