reklama
reklama

Port Lotniczy Lublin zaczyna nowy biznes. Chce mieć hangary pod wynajem

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Port Lotniczy Lublin zaczyna nowy biznes. Chce mieć hangary pod wynajem - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaPort Lotniczy Lublin szuka partnera do nowego biznesu. Spółka ogłosiła przetarg na budowę i najem hangarów dla samolotów. - Jestem przekonany, że użytkownicy samolotów General Aviation, którzy do tej pory parkowali swoje samoloty na innych lotniskach, hangarować je będą u nas, niemal pod domem - mówi prezes Portu Lotniczego Lublin.
reklama

Na platformie zakupowej portal.smartpzp.pl/lublin.airport ogłoszono konkurs ofert na najem lotniskowej nieruchomości na cele inwestycyjne. Port Lotniczy Lublin oferuje teren pod budowę hangarów, przeznaczonych do parkowania i obsługi technicznej samolotów General Aviation. Miejsce nadaje się też na lokalizację ośrodka szkolenia lotniczego. Obok nieruchomości są np. drogi kołowania i droga techniczna prowadząca do bramy wjazdowej. Do zagospodarowania przeznaczono ok. 57 arów, na którym można postawić jeden większy lub kilka mniejszych hangarów, całość o wymiarach granicznych 60x20 m i wysokości max. 12 m. Dodatkowo istnieje możliwość budowy zaplecza biurowo-socjalno-magazynowego (kontenery modułowe), którego zabudowa nie jest wliczana w powyższe wymiary.

reklama

- Szukamy partnera, który wybuduje hangary i poprowadzi tutaj biznes. Obserwując rosnące zainteresowanie posiadaniem własnego samolotu wśród lubelskich przedsiębiorców, liczę na pozytywną reakcję na naszą ofertę. Jestem przekonany, że użytkownicy samolotów General Aviation, którzy do tej pory parkowali swoje samoloty na innych lotniskach, hangarować je będą u nas, niemal pod domem - mówi Andrzej Hawryluk, prezes Portu Lotniczego Lublin.

reklama

Najemca zobowiązany będzie do wybudowania i obsługi na własny koszt hangarów na terenie wynajmowanym od lotniska. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spółka Port, będzie się kierować następującymi kryteriami: biznesplan (uwzględniający wartość planowanych nakładów przeznaczonych pod inwestycję, posiadane doświadczenie w zakresie prowadzenia działalności związanej z obsługą samolotów klasy B, posiadany personel ze wskazaniem doświadczenia i kwalifikacji) – 50%, wysokość miesięcznego czynszu najmu – 25%, wysokość miesięcznego czynszu obrotowego – 25%. Inwestycja może zostać uruchomiona w niedługim czasie, bo Port Lotniczy Lublin uzyskał już zgody i opinie Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska oraz Inspektoratu Sanitarnego. Na oferty lotnisko czeka do 7 czerwca.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama