reklama
reklama

Młody lublinianin zrobił to! Akordeonista Miłosz Bachonko zwycięzcą "Mam Talent!"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Młody lublinianin zrobił to! Akordeonista Miłosz Bachonko zwycięzcą "Mam Talent!" - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaWielki sukces niezwykle utalentowanego 13-latka z Lublina. Miłosz Bachonko wygrał 14. edycję telewizyjnego show "Mam Talent!".
reklama

Oczarował widzów w całym kraju oraz jurorów show "Mam Talent!". Miłosz Bachonko dał fenomenalny popis swoich wyjątkowych umiejętności w sobotnim finale 14. edycji popularnego programu. I wygrał! 13-latek zdobył jednocześnie wielką popularność oraz nagrodę główną - 300 tys. zł. 

Wcześniej 13-latek już dwukrotnie olśnił jurorów i publiczność. W pierwszej odsłonie programu jurorzy po jego występie wcisnęli złoty przycisk, dając mu awans do półfinału. W półfinale wcisnęli z kolei platynowy przycisk, gwarantując mu udział w wielkim finale. 

- Wspólnie (z rodziną - przyp. red.) stwierdziliśmy, że to będzie fajna przygoda, warto spróbować swoich sił i zaprezentować się w "Mam Talent!". Jechałem tam głównie po to, by pokazać, jak pięknym instrumentem jest akordeon - komentował swoje pierwsze występy w telewizyjnym show Miłosz Bachonko. 

reklama

Pomimo młodego wieku lublinianin jest już niezwykle utytułowany, nie tylko na arenie krajowej, ale i międzynarodowej. Na koncie ma kilkadziesiąt koncertów, występował juz m.in. w Nowym Jorku czy Dubaju.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama