reklama
reklama

Mieszkaniec Lublina stracił 2 tys. zł. Oszustwo na "Blik"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

Mieszkaniec Lublina stracił 2 tys. zł. Oszustwo na "Blik" - Zdjęcie główne

Mieszkaniec Lublina stracił 2 tys. zł. Oszustwo na "Blik" | foto Pixabay - zdjęcie ilustracyjne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina Mieszkaniec Lublina stracił 2 tys. zł myśląc, że pomaga znajomemu. Pod jego znajomego podszył się oszust, który wyłudził pieniądze za pośrednictwem systemu płatności mobilnych Blik.
reklama

W poniedziałek (4 stycznia) policjanci dostali informację o utracie 2 tys. złotych. Pokrzywdzony przy pomocy jednego z komunikatorów internetowych został poproszony o przekazanie kodu Blik (system płatności mobilnych). Większość takich przestępstw zaczyna się od przejęcia czyjegoś konta na portalu społecznościowym. Następnie oszuści za ich pomocą rozsyłają prośby do znajomych o opłacenie zamówienia lub o przekazanie im pożyczki.

Tak było również w tym przypadku. Pod właściciela konta, który poprosił o kod, podszywał się oszust. Napisał on pokrzywdzonemu, że nie ma możliwości wygenerowania kodu niezbędnego do realizacji pilnego zamówienia. Pokrzywodzony nic nie podejrzewając, podał kod Blik, a  potem zautoryzował przelew sms-em. Szybko okazało się, że było to oszustwo. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama