reklama
reklama

Akcja "Trzeźwa dzielnica” na ulicach Lublina

Opublikowano:
Autor:

Akcja "Trzeźwa dzielnica” na ulicach Lublina - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina Blisko 5 tys. kontroli stanu trzeźwości przeprowadzili policjanci w trakcie działań „Trzeźwa dzielnica”. Mundurowi przez dwa dni koncentrowali swoje działania na drogach wyjazdowych z lubelskich osiedli
reklama

Jak informuje lubelska policja, głównym celem dwudniowych działań „Trzeźwa dzielnica” było sprawdzenie w krótkim czasie stanu trzeźwości, jak największej liczby kierujących pojazdami. Policjanci zaplanowali akcję w godzinach porannych i kontrolowali kierowców wyjeżdżających z dróg osiedlowych. Tam skoncentrowane zostały siły ruchu drogowego oraz oddziału prewencji. Dzięki temu niemal wszyscy kierowcy wyjeżdżający z osiedli zostali poddani testom.  Tym razem za cel obrane zostały dzielnice Wrotków i Czuby. Priorytetem było ujawnianie i eliminowanie z ruchu osób wsiadających za kierownicę pod wpływem alkoholu lub podobnie działającego środka.

W trakcie kontroli trwających każdego dnia policjanci sprawdzili blisko 5000 kierowców. Niestety nie wszyscy kierujący byli trzeźwi. Łącznie funkcjonariusze ujawnili 10 amatorów jazdy na podwójnym gazie. Wśród zatrzymanych znalazł się 31-letni kierowca Mazdy, który miał w organizmie blisko promil alkoholu. Mężczyzna jechał z 7-letnim dzieckiem - informuje nadkomisarz Kamil Gołębiowski z lubelskiej policji

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama