reklama
reklama

Akcja "Sezon Lublin" zakończona. W tym roku cieszyła się dużą popularnością

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Akcja "Sezon Lublin" zakończona. W tym roku cieszyła się dużą popularnością - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina8 tys. karnetów i ponad 21 tys. naklejek rozdysponowali partnerzy akcji Sezon Lublin 2022. Za skorzystanie z oferty mieszkaniec lub turysta dostawał punkty, które mógł wymienić na miejskie gadżety.
reklama

- Pomimo zmiany formuły, tegoroczna edycja Sezonu Lublin cieszyła się dużą popularnością. Nowa odsłona akcji zachęcała mieszkańców i turystów do poznawania wszystkich walorów naszego miasta, od historii, poprzez bogatą ofertę kulturalną, po lokalną kuchnię. Połączenie zróżnicowanych usług z branży turystycznej i branż pokrewnych pod wspólnym szyldem pokazało, jak różnorodne są możliwości spędzania wolnego czasu w Lublinie - mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępca prezydenta Miasta Lublin ds. kultury, sportu i partycypacji.
 
Tegoroczna - 11. edycja Sezonu Lublin trwała od 1 czerwca do 31 października. Można było z 65 propozycji spędzania wolnego czasu przygotowanych przez 51 partnerów akcji. Ofertę podzielono na 6 kategorii: „Przybysz” (hotele i apartamenty), „Smakosz” (restauracje i kawiarnie), „Atleta” (miejsca rekreacji i aktywnego wypoczynku), „Kustosz” (instytucje kultury, teatry i muzea), „Spacerowicz” (przewodnicy miejscy) oraz „Kolekcjoner” (sklepy z pamiątkami). 
 
- Jednym z celów tegorocznej edycji Sezonu Lublin było pobudzenie zainteresowania usługami i produktami turystycznymi w Lublinie, po dwóch latach ograniczeń związanych z pandemią. Zasady akcji sformułowano tak, żeby kierowały turystów i mieszkańców do kolejnych partnerów, a w konsekwencji zachęcały do skorzystania z szerokiej, różnorodnej oferty. Dzięki temu wydano ponad 21 tys. naklejek. Biorąc pod uwagę, że średni wydatek uczestnika w celu pozyskania jednej naklejki to 20 zł, można założyć, że do podmiotów biorących udział w wydarzeniu wpłynęło łącznie ponad 420 tys. zł - mówi Marcin Kęćko, dyrektor Biura Rozwoju Turystyki Urzędu Miasta Lublin.
 
 
Mieszkańcy i turyści, którzy skorzystali z produktów lub usług u partnerów akcji, dostawali naklejki do zbierania w karnecie. W jednym karnecie wyznaczono 13 miejsc dla Kustosza, 5 dla Kolekcjonera, 5 dla Atlety, 5 dla Smakosza, 5 dla Spacerowicza oraz 3 dla Przybysza. Każdy, kto zebrał 10 naklejek mógł odebrać certyfikat „Przyjaciela Lublina” oraz kubek termiczny z grawerem, a za 30 naklejek mieszkańcy i turyści był certyfikat „Znawcy Lublina” i power bank. W tegorocznej edycji na nagrody wymieniono ponad 430 karnetów - 400 karnetów na certyfikaty „Przyjaciela Lublina” i kubki termiczne oraz 33 karnety na certyfikaty „Znawcy Lublina” i power banki.
 

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama