ZTM Lublin reaguje na nagłe zerwanie współpracy przez Warbus. Żąda 7,5 milona złotych

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: lublin.eu

ZTM Lublin reaguje na nagłe zerwanie współpracy przez Warbus. Żąda 7,5 milona złotych  - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W połowie lipca firma Warbus w trybie natychmiastowym rozwiązała umowę z ZTM Lublin i zaprzestała świadczyć swoje usługi. ZTM wystąpił do Warbusu o zapłatę 7,5 miliona złotych kary i złożyło zawiadomienie do prokuratury o możliwości popełnienia przestępstwa przez tego przewoźnika.

Warbus obsługiwał linie 2, 3, 6, 10, 13, 14, 20, 26, 30, 31, 32, 39, 40, 42, 45. W czwartek 18 lipca nagle przestał świadczyć usługi, a pojazdy  warszawskiej firmy nie wyjechały w trasę. Podobna sytuacja miała miejsce w Elblągu i gminie Oborniki. Przewoźnik oskarża o zaprzestanie świadczenia usług władze, które rzekomo spowodowały kłopoty finansowe firmy.


ZTM  LUBLIN zapewnia, że nie było żadnych niedociągnięć finansowych z ich strony, co możemy przeczytać w  ich oficjalnym oświadczeniu:


Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie wobec spółki Warbus nie ma żadnych zaległości wymagalnych oraz żadnego długu i wymagalnych roszczeń. Należy podkreślić, że w stosunku do przewoźnika Gmina Lublin wszystkie należności wynikające z umowy (z tytułu świadczonej usługi) reguluje na bieżąco i bez opóźnień. Wielokrotnie również na wniosek wykonawcy ze względu na trudną sytuację finansową, ZTM dokonywał wcześniejszych płatności na rzecz firmy Warbus. Mając powyższe na uwadze, nie zgadzamy się z podstawą wypowiedzenia i uznajemy ją za dokonaną z winy przewoźnika, i tym samym mając na uwadze jej tryb rozwiązania zastosujemy kary umowne z tego tytułu. 

 



Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE