Nowy salon o powierzchni 400 m², zlokalizowany na poziomie 1 galerii, został zaprojektowany w nowoczesnej formule „shop in shop”. Oznacza to dwa sklepy
w jednym – OCHNIK oraz OCHNIK Accessories – z osobnymi wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami.
W części odzieżowej klienci znajdą szeroki wybór kurtek, płaszczy, ubrań, butów i dodatków dla kobiet i mężczyzn. Część OCHNIK Accessories natomiast oferować będzie galanterię skórzaną, walizki oraz praktyczne akcesoria podróżne.
– Rozwijamy koncept dwusalonów, aby zapewnić naszym klientom jeszcze lepszą prezentację oferty i większy komfort zakupów. W naszej sieci działa już ponad 50 takich sklepów, a w kolejnych latach planujemy dwukrotnie zwiększyć ich liczbę – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.
OCHNIK to polska firma rodzinna z ponad 35-letnią tradycją, która stawia na jakość, styl i funkcjonalność. Jak czytamy w informacji prasowej, to marka dla tych, którzy lubią dobrze wyglądać i dobrze się czuć oraz chcą być przygotowani na każdą okazję – od codziennych wyzwań po wyjątkowe momenty”.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.