reklama
reklama

Kolejki pod lubelskim Wydziałem Komunikacji. Radny Brzozowski: Jestem mocno zbulwersowany sposobem załatwiania petentów

Opublikowano:
Autor:

Kolejki pod lubelskim Wydziałem Komunikacji. Radny Brzozowski: Jestem mocno zbulwersowany sposobem załatwiania petentów  - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościRadny Brzozowski jest zbuwlersowany sposobem załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta. Chodzi o to, że wielu petentów musi czekać w kolejkach do wydziału, na dworze, czyli np. na deszczu i zimnie.
reklama

Radny miejski Stanisław Brzozowski (Prawo i Sprawiedliwość) w interpelacji do Krzysztofa Żuka - prezydenta Lublina poruszył kwestię sposobu funkcjonowania Wydziału Komunikacji Urrzędu Miasta Lublin. Wydział znajduje się przy ul. Czechowskiej i jest jednym z najbardziej obleganych wydziałów w Lublinie. Z powodu pandemii koronawirusa i obostrzeń m.in. limitów osób w budynkach, petenci muszą często czekać w kolejkach na zewnętrz, a nie w środku budynku. 

 

- Jestem mocno zbulwersowany sposobem załatwiania petentów przez wydział komunikacji. Tak się składa, że z racji wieku dobrze pamiętam czasy tzw. Komuny. Szczerze mówiąc nie widzę różnicy w traktowaniu obywateli naszego miasta kiedyś i dzisiaj. To jest bardzo smutne. Wiem, że będzie to tłumaczone tzw. Pandemią i środkami ostrożności narzucanymi z góry, ale to nie ma nic wspólnego z prawdziwą troską o ludzi i ich dobro. Nie mówiąc już o minimalnych standardach obsługi urzędniczej - napisał Stanisław Brzozowski

reklama

 

Radny zastanawia się też w interpelacji co ma wspólnego z dobrem, trzymanie ludzi na zewnątrz budynku na zimnie. Jego zdaniem wystarczy wychłodzenie organizmu, aby doprowadzić do przeziębienia i do choroby.

 

- Przy zimnie i brzydkiej pogodzie nie wygania się przysłowiowego psa z budy, ale ludzie mogą marznąć i być niegodnie traktowani. Jest w nowym budynku Wydz. Kom. dosyć duży hol. Te kilkanaście oczekujacych osób mogłoby się w nim zmieścić. Co będzie jak przyjdzie mróz? - zastanawia się Brzozowski. 

 

Podkreśla również, że rejestracja  przez internet jest praktycznie niemożliwa, bo ilość miejsc jest znikoma. Dodaje, że osoby zarejestrowane również muszą czekać na zewnątrz, bo są opóźnienia w przyjmowaniu kolejnych zapisanych na konkretną godzinę. Przy okazaji zaznacza, że w sytuacji kiedy jest ogromny deficyt w kasie miasta nie szanuje się ludzi, którzy przychodzą załatwić sprawy i wnieść duże opłaty z tym związane. 

reklama

 

- Niestety wracają stare praktyki i nie jest ważne, czy jest pandemia, czy jej nie ma. Urzędnik powinien służyć obywatelowi, bo z niego żyje. Niestety to my obywatele jesteśmy dla urzędnika i ja już straciłem nadzieję, że kiedykolwiek będzie inaczej. Ta interpelacja jest wyrazem mojej bezsilności. Chcę tylko dać wyraz swojemu przekonaniu, że nasze życie nie zmienia się na lepsze. Może dlatego, że w petencie nie widzimy drugiego człowieka, tylko kłopoty i zagrożenia - podsumowuje Brzozowski. 

 

Władze miasta jeszcze nie ustosunkowały się do Jego pisma.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama