Reklama

Nieobecna linia nr 3. Zdenerwowani mieszkańcy proszą o pomoc.

Opublikowano: czw, 3 mar 2016 14:00
Autor: | Zdjęcie: Oleksandra Radczenko

Nieobecna linia nr 3. Zdenerwowani mieszkańcy proszą o pomoc. - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Autobus lini nr. 3 często nie przyjeżdża. Notorycznie się spóźnia. Zdenerwowani mieszkańcy proszą o pomoc.

Rozumiem, ze autobus się spóźnia, ale czasami, „trójka” po prostu nie przyjeżdża – mówi pani Kasia, licealistka z Lublina. Muszę zdążyć do szkoły, ale nie mam czym dojechać.

Rzeczywiście, w dniu 1 marca reporterka naszego portalu czekała na przystanku Wilcza 02 od godziny 8.17. Autobus miał być o godzinie 8.31 – pojazd nie przyjechał. No to jak zwykle z tą „trójką” - powiedział Pan Stanisław, też oczekujący na przystanku - idę na inny autobus...

Wyjechać z Wilczej udało się dopiero następnym kursem o godzinie 8.46.

- Kurs o godz. 8.31 na przystanku Wilcza 02 obsługuje PKS Zielona Góra. Autobus tego przewoźnika uległ awarii przy Domu Kolejarza 02 o godz. 6.01. Pojazd włączył się ponownie do ruchu na przystanku Żelazna 01 o godz. 8.32. Tym samym rzeczywiście brak było autobusu o godz. 8:31 na przystanku Wilcza 02 – mówi Justyna Góźdź z Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie.

W przypadku linii nr 3, w roku bieżącym otrzymaliśmy kilkanaście skarg dotyczących opóźnień lub brak kursów na tej linii. W przypadku niewykonania kursu, przewoźnik nie otrzymuje za niego wynagrodzenia. Dodatkowo, za wszystkie niewykonane kursy z winy przewoźnika, oprócz braku wynagrodzenia za kilometry, naliczona jest mu kara - dodaje.




UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE