W Wigilię (24 grudnia) i 7 stycznia Urząd Miasta Lublin będzie nieczynny dla interesantów. W tych dniach dyżur pełnią tylko pracownicy na stanowisku ds. rejestracji zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Spokojnej 2 (pokój 289) w godz. od 8.00 do 15.00.
- W tym roku Boże Narodzenie oraz Nowy Rok wypadają w sobotę. Według Kodeksu pracy każde święto przypadające w innym dniu niż niedziela, obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin - wyjaśnia Monika Głazik z biura prasowego w Kancelarii Prezydenta Miasta Lublin.
W związku z tym 24 grudnia oraz 7 stycznia będą dla pracowników urzędu dniami wolnymi od pracy.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.