Miejska radna Małgorzata Suchanowska (Prawo i Sprawiedliwość) skierowała interpelację do Krzysztofa Żuka - prezydenta Lublina. Pismo dotyczy przywrócenia działania Biura Obsługi Mieszkańców w budynku Ratusza przy pl. Łokietka.
W Lublinie funkcjonuje kilka takich biur. W każdym z nich można załatwić sprawy związane m.in. z dowodem osobistym, zameldowaniem, prawem jazdy, dodatkami: mieszkaniowym i energetycznym, podatkami: od nieruchomości, rolnym i leśnym od osób fizycznych, złożyć deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i złożyć wniosek o wydanie Lubelskiej Karty Seniora i Lubelskiej Karty Miejskiej. Można też złożyć pismo, wniosek lub skargę, uzyskać informację o strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta Lublin, rodzajach i trybach rozstrzyganych spraw oraz uiścić opłatę skarbową.
Radna chce, żeby przywrócił BOM w tym samym miejscu, gdzie poprzednie funkcjonowało w budynku Ratusza na parterze.
- W tej sprawie zwracają się do mnie zbulwersowani mieszkańcy, którzy nie mogą pogodzić się z faktem likwidacji i przeniesienia go w inne miejsce. Wnioskują i proszą, aby w głównym budynku urzędu ratusza, mogli korzystać z usług BOM. Proszę Pana Prezydenta o szczególny nadzór, nad sprawą celem rozwiązania problemu i poinformowanie mnie o przebiegu sprawy - napisała Małgorzata Suchanowska.
Jeszcze nie ma odpowiedzi.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.