Reklama

Kierunki z Przyszłością

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: UMCS

Kierunki z Przyszłością - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Podczas III edycji Konkursu i Programu Akredytacji "Studia z przyszłością" jury wyróżniło aż pięć kierunków studiów oraz specjalności prowadzonych na UMCS.


Podczas III edycji Konkursu i Programu Akredytacji „Studia z przyszłością” jury wyróżniło aż pięć kierunków studiów oraz specjalności prowadzonych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.

Certyfikaty "Studia z przyszłością" otrzymały:

  • Architektura informacji – studia I stopnia realizowane na Wydziale Humanistycznym;
  • Filozofia i etyka – studia podyplomowe prowadzone na Wydziale Filozofii i Socjologii;
  • realizowane na Wydziale Chemii: Chemia w renowacji rzeźbiarskiej i architektonicznej – specjalność na studiach I stopnia oraz Technologie fotoniczne i światłowodowe – specjalność na studiach II stopnia;
  • Gospodarka Przestrzenna – inżynierskie studia I stopnia prowadzone na Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej.


Dodatkowo Gospodarka przestrzenna, która jest pierwszym powstałym na UMCS kierunkiem inżynierskim, oraz Chemia w renowacji rzeźbiarskiej i architektonicznej uzyskały Certyfikat nadzwyczajny „Lider jakości kształcenia”.

Program „Studia z przyszłością” to wspólny projekt akredytacyjny Fundacji Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego oraz Agencji PRC. Służy on wyróżnianiu najbardziej innowacyjnych i wartościowych kierunków kształcenia na polskich uczelniach, cechujących się wysoką jakością realizowanego programu oraz skutecznością w edukowaniu ukierunkowanym na rynek pracy.

O przyznaniu certyfikatów decyduje Komisja złożona z wybitnych naukowców specjalizujących się w problematyce jakości kształcenia i zarządzania szkolnictwem wyższym.



Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE