W poprzednim sezonie, gdy "Motorowcy" powrócili do ekstraklasy po 32 latach nieobecności, klub wyprzedał wszystkie dostępne bilety na łącznie pięć spotkań. Jednak, z uwagi na niewykorzystane rezerwacje sponsorskie, tylko na dwóch meczach odnotowano frekwencję na poziomie 15 200 kibiców. Doszło do tego 10 marca podczas konfrontacji z Legią i 13 kwietnia, gdy do Lublina przyjechał poznański Lech.
Do tej pory w obecnych rozgrywkach Motor ogłosił sold out jedynie na inauguracyjnym starciu z Arką Gdynia. Podczas potyczki, która odbyła się 20 lipca, na trybunach lubelskiego stadionu zasiadło 14 718 widzów. Łącznie na siedem dotychczasowych rywalizacji na Motor Lublin Arenie w kampanii 2025/26 zawitało 81 821 osób, co daje średnią 11 689. Według portalu "Transfermarkt" to jedenasty wynik w PKO BP Ekstraklasie.
Na ponad dwa tygodnie przed nadchodzącym meczem 17. kolejki z Legią, wszystkie wejściówki zostały wyprzedane. - W systemie mogą pojawiać się jeszcze pojedyncze bilety ze zwolnień karnetowiczów. To będzie wieczór pełen emocji! - czytamy w mediach społecznościowych Motoru. Początek szlagierowego spotkania żółto-biało-niebieskich z 15-krotnymi mistrzami Polski zaplanowano w poniedziałek, 1 grudnia o godzinie 19:00.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.