Pojazdy zostały dostarczone na początku kwietnia. To dziesięć trolejbusów. Są fabrycznie nowe, 18-metrowe, niskopodłogowe i klimatyzowane. Są to kolejne przegubowe trolejbusy Solaris z nadwoziem IV generacji po modyfikacji designu.
Są wyposażone w baterie trakcyjne, które pozwolą im pokonywać odcinki tras niewyposażone w trakcję trolejbusową. Mają monitoring, automaty do sprzedaży biletów, akceptujące tylko płatności zbliżeniowe i system do zliczania pasażerów. Przystosowane są do potrzeb niepełnosprawnych.
- Lublin był pierwszym polskim miastem, który postawił na fabrycznie nowe i niskopodłogowe trolejbusy przegubowe. W 2014 roku miasto kupiło dwanaście Solarisów Trollino 18. W 2018 roku natomiast pojawiło się 15 sztuk Ursusów CS18LFT. W taborze lubelskiej komunikacji miejskiej są już łącznie 42 przegubowe trolejbusy - czytamy na stronie internetowej Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.