– Zdobywanie doświadczenia z realizacji wspólnych projektów z lokalnymi firmami, to najlepsza forma nauki dla młodych ludzi, którzy za chwilę rozpoczną swoją ścieżkę kariery. Inicjatywy takie jak MATCH w naturalny sposób przygotowują studentki i studentów do wejścia na rynek pracy, umożliwiając im pierwszy kontakt z przyszłymi partnerami biznesowymi – mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępca prezydenta Lublina ds. kultury, sportu i partycypacji.
Efektem wspólnych działań w ramach inicjatywy MATCH są grafiki wykorzystane do oklejenia drzwi sal lekcyjnych w szkole, przedstawiające wizerunki znanych postaci z historii, kultury, sztuki, mediów i biznesu. Oprócz grafik studenci ręcznie wykonali dodatkowe elementy graficzne wokół drzwi, wzbogacając tym przekaz i wygląd korytarzy szkolnych. Wszystkie te działania wykonali w ramach swoich prac zaliczeniowych.
Inicjatywa MATCH jest jednym z działań Miasta Lublin na rzecz wsparcia rozwoju kreatywności i innowacji w obszarze gospodarki. Założeniem tego projektu jest łączenie studentów kierunków artystycznych i kreatywnych poszukujących doświadczenia zawodowego z przedsiębiorcami i instytucjami szukającymi nowatorskich rozwiązań.
Celem projektu MATCH realizowanego od 2020 roku jest wprowadzenie studentów kierunków artystycznych na lokalny rynek pracy i zapoznanie ich z oczekiwaniami branży. Przedsiębiorcy oraz instytucje publiczne, dzięki tym działaniom mają z kolei możliwość poznać przyszłych pracowników i współpracowników, a także wzbogacać swoją firmę o nowe rozwiązania związane z promocją i reklamą.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.