reklama
reklama

Program "Akademia Przedsiębiorczości". W tym roku pod hasłem "Przedsiębiorczość jest kobietą"

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z Lublina Od 4 marca do 8 kwietnia potrwa program "Akademia Przedsiębiorczości", który stworzył UMCS w Lublinie. W programie jest kilka webinariów z zakresu przedsiębiorczości. Wydarzenie będzie realizowane pod hasłem "Przedsiębiorczość jest kobietą”.
reklama

"Akademia Przedsiębiorczości"

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie stworzył program "Akademia Przedsiębiorczości”, ukierunkowany na kształtowanie kompetencji, rozwój postaw i zachowań przedsiębiorczych. 

- Jego celem jest wykształcenie profesjonalistów gotowych do realizacji swoich pomysłów biznesowych oraz przygotowanie ich do pełnienia roli liderów w różnego rodzaju instytucjach i przedsiębiorstwach - mówi Aneta Adamska, rzecznik prasowy UMCS w Lublinie.

Cykl 8 webinariów

W ramach Akademii prowadzone są warsztaty umożliwiające zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu przedsiębiorczości, rozwinięcie kompetencji niezbędnych w kluczowych obszarach funkcjonowania firmy, poznanie własnego potencjału i możliwości jego rozwoju, rozwój kompetencji miękkich, zbudowanie sieci kontaktów biznesowych.

W programie jest: cykl 8 webinariów mających pokazać, że decyzja o pójściu własną drogą rozwoju zawodowego opartego na aktywności biznesowej może stać się interesującą alternatywą również dla kobiet. Webinary będą koncentrować się na takich zagadnieniach jak: wprowadzenie do biznesu i przedsiębiorczości, miejsce kobiet w biznesie, źródła finansowania i aspekty prawnych podejmowanej działalności, pisanie projektów (obszar B+R), prezentacja pomysłu, marketing i wykorzystanie social mediów, blaski i cienie bycia przedsiębiorcą oraz kompetencje miękkie w biznesie.

Prowadzący spotkania

Spotkania będą prowadzone przez ekspertów. Pierwszym z nich jest Daniel Dereniowski, CEO HugeTECH, założyciel oraz większościowy udziałowiec grupy kapitałowej HugeTECH, której celem jest wsparcie merytoryczne, technologiczne, sprzedażowe i finansowe startupów na wczesnym etapie rozwoju.

Drugi to Jacek Gnyś, menedżer z 25-letnim doświadczeniem pracy w największych korporacjach finansowych w Polsce i za granicą, odpowiedzialny za wdrażanie nowych produktów i procesów w instytucjach finansowych, specjalizujący się w finansowaniu przedsięwzięć inwestycyjnych. Współpracuje z renomowanymi producentami, importerami  i dealerami przy tworzeniu programów na finansowanie ich produktów przy wykorzystaniu różnych instrumentów finansowych.

Wśród prowadzących znalazła się też Katarzyna Kapłon, która od ponad 12 lat zajmuje się projektami badawczo-rozwojowymi i innowacjami ze wszystkich dziedzin techniki i nauki – od historii po nanotechnologie. Zawodowo związana m.in. z Wydziałem Elektroniki Politechniki Wrocławskiej, gdzie, jako specjalista ds. projektów współpracowała przy realizacji blisko 30 różnych projektów badawczych – współfinansowanych ze środków NCN, NCBR, Funduszy Norweskich i 7 Programu Ramowego. Jako konsultant projektowy współpracuje z sektorem MŚP i startupów. Wspiera zespoły w formowaniu strategii badawczych, konstruowaniu i adaptowaniu projektów do wymagań instytucji finansujących, pisaniu wniosków dotacyjnych (NCBR, PARP, Horyzont 2020).

Kolejnym ekspertem jest Grzegorz Wysocki – manager, konsultant, ekspert ds. marketingu internetowego z kilkunastoletnim doświadczeniem. Absolwent Politechniki Lubelskiej i Akademii Leona Koźmińskiego na kierunkach marketing, zarządzanie i e-commerce. Od 9 lat prowadzi firmy związane ze światem marketingu internetowego. Obecnie jako prezes emedia.pl skutecznie wspiera w rozwoju firmy przenoszące sprzedaż do internetu.

Ostatnią prowadzącą jest Izabela Rudzińska, prezes i współtwórca firmy konsultingowo-szkoleniowej Neuroedukacja. Senior Konsultant oraz coach rozwoju osobistego i zawodowego. Specjalista Zastosowań NLP w biznesie. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie biznesowe wynikające z prowadzenia przez nią firmy szkoleniowej i konsultingowej oraz ze współpracy z polskimi i zagranicznymi organizacjami biznesowymi.

Zajęcia bezpłatne, ale obowiązują zapisy i limity

Inicjatywa adresowana jest do studentów, doktorantów, pracowników oraz absolwentów (posiadających kartę Absolwenta UMCS) UMCS w Lublinie. Nabór zgłoszeń trwa do 25 lutego, a zapisy odbywają się poprzez platformę: https://www.becas-santander.com/pl. W każdym webinarze może uczestniczyć 25 osób. Udział w zajęciach jest bezpłatny.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama