reklama
reklama

Po kłopotach finansowych znana marka odzieżowa powraca na rynek. Lublinianki lubiły tam kupować ubrania

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: FB/Camaïeu

Po kłopotach finansowych znana marka odzieżowa powraca na rynek. Lublinianki lubiły tam kupować ubrania - Zdjęcie główne

Nowa kolekcja ma być sprzedawana od 29 sierpnia | foto FB/Camaïeu

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaDoskonała wiadomość dla miłośników mody. Znana, francuska marka, która sprzedawała własne kolekcje ubrań, powraca na rynek.
reklama

Camaïeu, bo o tej marce mowa powraca w nowej odsłonie i z nieco zmienioną nazwą. Po reaktywacji nazywać się będzie  Be Camaïeu. Firma już zapowiedziała, że powraca ze sprzedażą online. Wkrótce mają zacząć się również otwierać sklepy stacjonarne. Nowa kolekcja ubrań ma się pojawić 29 sierpnia. 

Camaïeu powraca na rynek. Marka swój sklep miała również w Lublinie

Marka Camaïeu jest bardzo dobrze znana również mieszkańcom, a właściwie mieszkankom Lublina. W naszym mieście sieć miała sklep w Galerii Olimp. Cieszył się on dużą popularnością, dlatego, kiedy po 20 latach obecności na polskim rynku, właściciel ogłosił, że zamyka swoje punkty, miłośnicy mody byli bardzo zawiedzeni. 
Obecnie ubrania marki Camaïeu wciąż wiszą w niejednej szafie. Może je również wyszukać i kupić w second handach. Za względu na swoją jakość, trwałość oraz ponadczasowość, są bardzo pożądane. Przypomnijmy, jej właściciele wielokrotnie podkreślali, że ich ubrania są szyte z bardzo dobrej jakości materiałów, a kroje tworzone w taki sposób, aby podkreślić sylwetkę.  Firma w swojej ofercie miała codzienne ubrania z własnej kolekcji, były to spodnie materiałowe, jeansy, garnituru, bluzki, koszulki, sukienki oraz swetry. 

Teraz marka chce powrócić z podobnym asortymentem. Ceny mają się zaczynać od 30 euro. Na razie nowy właściciel zdradził, że w planach ma powrót ze sklepami stacjonarnymi we Francji oraz Belgii. 

Camaïeu to znana francuska marka odzieżowa, która powstała w 1984 roku. Jej punkty stacjonarne przez wiele lat funkcjonowały  w wielu europejskich krajach, również w Polsce. Sklepy sieci zostały zamknięte w 2020 roku, kiedy to firma popadła w kłopoty finansowe. Ostatecznie w 2022 r. ogłosiła bankructwo i przeszła w stan likwidacji. Francuskie media podają, że markę wchłonęła firma Celio, zajmująca się dotąd sprzedażą odzieży męskiej. Większość jej sklepów znajduje się w centrach handlowych. 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama