reklama

Pizza Hut wchodzi do Lublin Plaza. Popularny gigant wprowadza Fabrykę Lodów i smart-zamówienia

Opublikowano:
Autor:

Pizza Hut wchodzi do Lublin Plaza. Popularny gigant wprowadza Fabrykę Lodów i smart-zamówienia - Zdjęcie główne
Zobacz
galerię
1
zdjęć

reklama
Udostępnij na:
Facebook
Z LublinaPizza Hut otwiera restaurację w Galerii Handlowej Lublin Plaza. Goście będą mogli korzystać zarówno z tradycyjnej obsługi kelnerskiej, jak i rozwiązań cyfrowych:
reklama

Pizza Hut Lublin Plaza to kolejny lokal marki. Nowe wnętrze przewidziano z otwartą kuchnią i barem. Wnętrza zostały zaprojektowane z myślą o komforcie gości – strefowy układ ma zapewniać prywatność podczas każdej okazji, a neony czy kultowy Hypno Hut, mają podkreślać unikalny wizerunek marki. Dodatkową atrakcją jest stacja „Fabryka Lodów”, gdzie każdy może samodzielnie skomponować swój lodowy deser i jeść ile chce, w jednej cenie. To pierwszy taki koncept marki w Lublinie.

- Odświeżanie naszych restauracji to kierunek, w którym konsekwentnie podążamy od lat. Chcemy, by Pizza Hut była miejscem nowoczesnym, wygodnym i otwartym na potrzeby gości. Koncept Modern Dine In to nie tylko otwarte, pełne energii wnętrza, ale też rozwiązania, które sprawiają, że wizyta w restauracji jest jeszcze bardziej komfortowa. A to dopiero początek zmian! - podkreśla Jarek Orłowski, brand leader Pizza Hut.

reklama

Zamówienia i płatność przez telefon

Od listopada 2024 we wszystkich restauracjach Pizza Hut można składać zamówienia i płacić rachunki samodzielnie. Dzięki kodom QR, umieszczonym na każdym stoliku, klienci mogą składać zamówienia oraz regulować płatności, korzystając jedynie ze swojego smartfona. Po zeskanowaniu kodu z naklejki na stoliku strona lub aplikacja prowadzi użytkownika, na końcu wystarczy podać numer stolika z naklejki i gotowe.

Zamówienia można składać przez stronę, aplikację, kiosk, kod QR lub tradycyjnie - u kelnera. Restauracja oferuje również zamówienia na wynos oraz z dostawą. 

- Wiemy, że nastąpił znaczny wzrost zamówień na miejscu przy użyciu rozwiązań digitalowych. Nie mamy wątpliwości, że powinny się znajdować w każdej nowej restauracji Pizza Hut. Oferujemy gościom takie możliwości zamówienia, które jak najlepiej odpowiadają na ich potrzeby. Szczególnie młodsza grupa klientów preferuje zamówienia online i samoobsługę. Jednak jeśli ktoś woli porozmawiać z kelnerem, też ma u nas taką możliwość i nie będziemy z tego rezygnować - dodaje Tomasz Tomczyk, senior marketing manager w Pizza Hut.

reklama

Otwarcie 3 grudnia.

reklama
WRÓĆ DO ARTYKUŁU
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo