reklama
reklama

Lublin dołącza do kampanii #MiastowMiasto. Będą promowane zabytki i zrewitalizowane miejsca

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Lublin dołącza do kampanii #MiastowMiasto. Będą promowane zabytki i zrewitalizowane miejsca - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaJedenaście polskich miast, w tym Lublin, bierze udział w kampanii #MiastowMiasto. Akcja ma promować miasta, ich zabytki i zrewitalizowane miejsca. - Mamy nadzieję, że tego typu wspólne działania promocyjne pomogą pobudzić krajowy ruch turystyczny i zachęcą do odwiedzania naszych miast - mówi zastępca prezydenta Lublina.
reklama

Złożeniem kampanii jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców głównych profili Facebookowych miast. Sumaryczna liczba odbiorów tych profili wynosi ponad 2 miliony. W ramach akcji prowadzonej w social mediach promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach kraju, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia.
 
- Mamy nadzieję, że tego typu wspólne działania promocyjne pomogą pobudzić krajowy ruch turystyczny i zachęcą do odwiedzania naszych miast. Taka współpraca pomiędzy różnymi ośrodkami turystycznymi jest potrzebna, szczególnie teraz. Dotyczy to przede wszystkim lokalnej branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej, które szczególnie ucierpiały na skutek pandemii i braku turystów odwiedzających nasze miasto. Mamy nadzieję, że branża turystyczna aktywnie włączy się w nasze działania wykorzystując potencjał zasięgów generowanych przez główne kanały społecznościowe miast - mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępca prezydenta Miasta Lublin ds. kultury, sportu i partycypacji.
 
 
We wspólnej kampanii Lublin zostanie przedstawiony, jako miasto z bogatą i długą historią, licznymi zabytkami, a obecnie największy i najważniejszy ośrodek miejski wschodniej części Polski. Prezentowane będą najcenniejsze zabytki Miasta, takie jak Donżon i Kaplica Trójcy Świętej, Stare Miasto, zrewitalizowane przestrzenie Placu Litewskiego i deptaka, ale także tereny zielone, np. Ogród Saski czy Park Ludowy. Nie zabraknie również informacji o najciekawszych wydarzeniach w mieście i miejscach mniej oczywistych, rzadziej odwiedzanych przez turystów.
 
Na start wspólnej akcji przewidziano posty zapowiadające działania. Następnie co tydzień, w sobotę będą pojawiały się wpisy dotyczące poszczególnych miast wraz z zachęcającymi zdjęciami i opisami. Akcję aktywnie wspiera Unia Metropolii Polskich.

W akcji #MiastowMiasto, która zaczęła się w sobotę (22 maja) i potrwa do połowy sierpnia, uczestniczą: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław.

reklama
reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama