- Jest to znaczący awans, ponieważ w zeszłym roku CSK uplasowało się na czwartej pozycji. To wyróżnienie świadczy o naszej intensywnej działalności i rosnącej obecności na rynku medialnym – nie tylko w Lublinie i regionie, ale w całej Polsce. Na sukces ten zapracował cały zespół CSK na czele z Markiem Krakowskim – dyrektorem Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, który każdego dnia z pełnym zaangażowaniem i sercem realizuje misję popularyzacji kultury, tworząc wyjątkowe wydarzenia i projekty kulturalne. To nasza codzienna praca i pasja sprawiają, że CSK przyciąga uwagę odbiorców z całego kraju i zasłużyło na wyróżnienie w tak prestiżowym rankingu - wyjaśnia Joanna Żołądek, starszy specjalista ds. promocji CSK w Lublinie.
Top Marka, tworzony jest przez Magazyn „Press” we współpracy – od niedawna – z Instytutem Monitorowania Mediówe. To przewodnik po metodach budowania wizerunku i skutecznego działania dla 500 najsilniejszych marek w Polsce. Od 16 lat zespół ekspertów analizuje, jak marki funkcjonują w mediach, aby wyłonić te najbardziej wpływowe, popularne oraz aktywne medialnie w swoich kategoriach.
CZYTAJ TAKŻE: Lublin: Tarasy Widokowe na dachu CSK znów otwarte
Raport jest wynikiem analizy ilościowej i jakościowej obecności marek w prasie, na portalach internetowych oraz w social mediach.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.