reklama

Lidl otwiera nowy sklep w Lublinie. Promocje, degustacje i ładowarka aut dla klientów

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Screen - Google Maps/Facebook

Lidl otwiera nowy sklep w Lublinie. Promocje, degustacje i ładowarka aut dla klientów - Zdjęcie główne

Sklep Lidl przy al. Solidarności 50 w Lublinie | foto Screen - Google Maps/Facebook

reklama
Udostępnij na:
Facebook
Z LublinaLidl Polska otwiera nowy sklep sieci w Lublinie. To szesnasta placówka sieci w mieście.
reklama

Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Abramowickiej w Lublinie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ok. 1500 mkw. Powstał też parking z 94 miejscami postojowymi. W sklepie zatrudniono 23 osoby.
 
 
W dniu otwarcia, czyli 27 listopada dla klientów zaplanowano poczęstunek i degustację kawy. Przewidziano też promocje na wybrane produkty.
 
- Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Ponadto, zachęcamy do pobierania naszej bezpłatnej aplikacji Lidl Plus, dzięki której klienci mogą korzystać z dodatkowych kuponów, akcji promocyjnych oraz opcji płatności mobilnej Lidl Pay. Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego - podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.
 
Sklep będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 22:00, a w niedziele handlowe od 8:00 do 20:00.
 

Co w sklepie?

 
Zastosowano ekologiczne rozwiązania takie jak: energooszczędne oświetlenie LED, odzysk ciepła z lad chłodniczych oraz ogrzewanie za pomocą pomp ciepła. Klienci będą mogli także korzystać z butelkomatu, który przyjmuje butelki plastikowe PET o pojemności do 3 l oraz puszki metalowe do 1 l. Przed sklepem będzie dostępna stacja do ładowania pojazdów elektrycznych.  
 
Na sklepowych półkach nie zabraknie świeżych owoców i warzyw w ramach „Ryneczku Lidla” (w tym także wybór produktów BIO), pieczywa bez konserwantów z „Piekarni Lidla”, a także marek takich jak: „Pikok” – wędliny, „Pilos” – nabiał, oraz produktów w „Strefie Wege”, jak również kosmetyków marki „Cien”. 
 
Lidl realizuje tegoroczną kampanię świąteczną pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”, podkreślając ideę codziennych, drobnych gestów życzliwości i troski. Akcja, prowadzona w 31 krajach, łączy świąteczny klimat z wartościami marki i kontynuacją strategii „Lidl. To się opłaca”. W kampanii mocno akcentowane są kwestie świadomego odżywiania, odpowiedzialnośćci społecznej oraz wsparcia organizacji charytatywnych.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo