reklama
reklama

Województwo lubelskie: Służby znalazły podrabianą odzież w sklepie

Opublikowano:
Autor:

Województwo lubelskie: Służby znalazły podrabianą odzież w sklepie - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościPonad 1,6 tys. szt. podrabianej odzieży i galanterii zabezpieczyli w sklepie funkcjonariusze lubelskiej Służby Celno-Skarbowej. Gdyby towar był oryginalny wart byłby około pół miliona złotych. 
reklama

- Funkcjonariusze Służby Celno-Skarbowej z Lublina ustalili, że w sklepie w Hrubieszowie sprzedawane są – jako markowe – towary nielegalnie opatrzone znakami towarowymi należącymi do znanych światowych firm. Podczas prowadzonej kontroli funkcjonariusze zabezpieczyli m.in. odzież, obuwie i torebki. Ich niska cena oraz jakość wykonania – znacząco odbiegająca od standardów towarów oryginalnych – wskazywały, że są to podróbki - informuje Izba Administracji Skarbowej w Lublinie.

Gdy funkcjonariusze sprawdzali półki i zaplecze sklepowe, do sklepu dojechały paczki dostarczone przez firmy przewozowe. Okazało się, że w paczkach też były towary, które jedynie udawały markowe.

reklama

Funkcjonariusze zatrzymali całą partię podróbek, czyli w sumie ponad 1,6 tys. szt. Gdyby towar był oryginalny jego wartość rynkowa wyniosłaby około pół miliona złotych.  Za wprowadzanie do obrotu podrabianych towarów, gdy osoba uczyniła sobie z tego stałe źródło dochodów, grozi kara pozbawienia wolności od 6 miesięcy do 5 lat.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama