Reklama

Reklama

Lublin wśród nagrodzonych za przeciwdziałanie skutkom pandemii w turystyce

Opublikowano: 4 maja 2021 05:00
Autor: oprac. Joanna Niećko | Zdjęcie: Miasto Lublin

Lublin wśród nagrodzonych za przeciwdziałanie skutkom pandemii w turystyce | foto Miasto Lublin

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Akcja #CityWillWait, w której uczestniczyło Miasto Lublin, otrzymała nagrodę Bessie Awards w kategorii "Współpraca roku”. Nagroda jest wyrazem uznania dla wysiłków miast w przeciwdziałaniu negatywnym skutkom pandemii w turystyce.

Reklama

Bessie Awards to nagroda przyznawana przez organizację Wanderful. Nagroda ma na celu wyróżnienie szczególnie aktywnych podróżniczek, influencerek i organizacji turystycznych oraz ich inicjatyw, które przyczyniają się do rozwoju turystyki. Nazwa nagrody upamiętnia Bessie Coleman - pierwszą kobietę pochodzenia afroamerykańskiego, która dostała licencję pilota.

- Podejmując wspólne działania pod tym samym hasłem i jednakową identyfikacją wizualną pokazaliśmy, że zgodne działania dużych miast w ramach jednego celu mogą przynieść nadspodziewanie dobre efekty. Otrzymana nagroda to docenienie harmonijnej współpracy, którą dla dla dobra całej branży turystycznej potrafiły nawiązać ze sobą miasta, które na co dzień konkurują między sobą o uwagę turysty - mówi Beata Stepaniuk Kuśmierzak, zastępca prezydenta Miasta Lublin ds. kultury, sportu i partycypacji.

Kampania #CityWillWait powstała w odpowiedzi na zagrożenie epidemiczne COVID-19 i miała być przykładem wzorcowej współpracy pomiędzy trzynastoma polskimi miastami. Inicjatywę zapoczątkowała Gdańska Organizacja Turystyczna. Pierwszymi partnerami projektu zostały 3 organizacje turystyczne z Poznania, Łodzi oraz Warszawy, a potem do akcji dołączył Lublin i kolejno 8 miast: Toruń, Olsztyn, Kielce, Sopot, Opole, Kraków, Szczecin, Gdynia. 

CZYTAJ TAKŻE: Miasto Lublin nagrodzone za platformę "Stawiamy na zawodowców"

- #CityWillWait była pierwszą tego typu kampanią oraz największą akcją w historii krajowego marketingu turystycznego, której celem było podtrzymanie zainteresowania turystyką miejską w okresie pierwszego, najgłębszego lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 oraz wsparcie lokalnej branży turystycznej. Akcja #CityWillWait uzyskała szeroki zasięg zarówno w Polsce, jak i na świecie, była promowana przez Zagraniczne Ośrodki Polskiej Organizacji Turystycznej - informuje Izolda Boguta z biuras prasowego w Kancelarii Prezydenta Miasta Lublin, podkreślając, że to już kolejne z wyróżnień przyznanych #CityWillWait – akcja została doceniona również w Konkursie dobrych praktyk w kategorii "Kultura i turystyka” Kongresu Współpracy Transgranicznej Lublin 2020.

Akcja #CityWillWait w kategorii "Współpraca roku” rywalizowała z programem sadzenia drzew organizacji turystycznej Nowej Zelandii i projektem wirtualnych press-tourów z Estonii. Ale to akcja polskich miast zyskała największe uznanie w oczach podróżniczek. W imieniu współpracujących miast nagrodę przyjęła Gdańska Organizacja Turystyczna.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.