Przetarg dotyczy przygotowania i przeprowadzenia spotkań warsztatowo-doradczych dla przedsiębiorców ze Śródmieścia z zakresu brandingu ze szczególnym naciskiem na zagadnienia związane z reklamą zewnętrzną np. szyldami, billboardami, słupami ogłoszeniowymi, telebimami, wiatami przystankowymi, tablicami elektronicznymi. W ramach spotkań planowane są: konsultacje z przedsiębiorcami dotyczące ich oczekiwań odnośnie zakresu tematycznego i formy spotkań (szkolenia grupowe, warsztaty, indywidualne konsultacje) oraz wykonanie razem z uczestnikami projektu wybranego elementu reklamy zewnętrznej.
Wyłoniona w przetargu firma będzie musiała również przygotować program zajęć, przeprowadzić rekrutację uczestników, poprowadzić spotkania, które potrwają minimum 4 godziny na osobę lub maksymalnie 8 godzin na osobę, rozpromować inicjatywę w mediach. W planach są również konsultacje z Miejskim Konserwatorem Zabytków odnośnie zaproponowanych rozwiązań, pod kątem ich spójności z polityką miejską w zakresie reklamy zewnętrznej oraz wykonanie w następstwie warsztatów, wybranych wraz z przedsiębiorcą, elementów reklamy zewnętrznej (np. szyld, okno wystawowe, tablica itp.). Każdy z wykonanych elementów ma nawiązywać do charakteru obszaru projektu i uwzględniać specyfikę Starego Miasta.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi doświadczenie w branży reklamowej, w tym doświadczenie w projektowaniu minimum 5 projektów reklamy zewnętrznej w ciagu ostatnich 3 lat oraz dysponują osobą lub osobami, które w okresie ostatnich 3 lat prowadziły minimum 2 warsztaty z zakresu marketingu dla osób planujących bądź prowadzących działalność gospodarczą.
Oferty mozna składać do 30 września. Termin realizacji zadania upływa 15 listopada.