W czwartek (6 lutego) do dyżurnego komendy zgłosiła się 54 letnia chełmianka, która powiadomiła o oszustwie.
- Z jej relacji wynikało, że zadzwoniła do niej osoba podająca się za pracownika banku w sprawie wniosku kredytowego. Kiedy kobieta zaprzeczyła, że nie ubiega się o żadną pożyczkę, otrzymała informację, że zaraz ktoś skontaktuje się z nią w tej sprawie - informuje nadkomisarz Ewa Czyż z KMP w Chełmie. - Niebawem otrzymała kolejny telefon, również od „rzekomego” pracownika banku, któremu przekazała informacje odnośnie posiadanego rachunku bankowego. Następnie pod jego namową, w obawie przed utratą środków, wykonała przelew na kwotę blisko 13 tysięcy złotych. Była przekonana, że w ten sposób pieniądze trafią chwilowo na bezpieczne konto.
Po zakończeniu rozmowy nabrała podejrzeń, co do wiarygodności przekazywanych jej informacji. Gdy udała się do banku, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację okazało się, że została oszukana.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.