- Od 13 lat Urząd Miasta Lublin systematycznie rozwija system zarządzania jakością, w którym koncepcje i działania są zorientowane na jakość w każdym procesie, odpowiadając tym samym międzynarodowym normom. Otrzymany certyfikat potwierdza, że nasz Urząd jest miejscem przyjaznym klientowi, działającym na odpowiednim poziomie jakości pracy oraz świadczonych usług, zaś wdrożony System Zarządzania Jakością odpowiada najwyższym standardom wyznaczonym Normą ISO 9001 - mówi Andrzej Wojewódzki, Sekretarz Miasta Lublin, Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością.
Od momentu uzyskania pierwszego certyfikatu w 2009 roku, Ratusz corocznie poddaje się badaniu weryfikującemu zgodność działań Urzędu z wymogami normy ISO 9001, a co trzy lata, w związku z upływem terminu ważności certyfikatu, przeprowadzany jest tzw. audyt recertyfikujący. Badanie odbyło się w styczniu i potwierdziło zgodność działań Urzędu z wymogami Normy ISO 9001.
Zgodność jakości świadczonych usług z normą potwierdziła jednostka certyfikująca – Polskie Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Urząd otrzymał również Certyfikat IQNet przyznawany przez międzynarodową sieć jednostek certyfikujących z 35 krajów.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.