reklama

34 Organizacje Pożytku Publicznego zgłosiły się do 2. edycji akcji ProcentujeMY

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: SKENDE

34 Organizacje Pożytku Publicznego zgłosiły się do 2. edycji akcji ProcentujeMY - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościAkcja ProcentujeMY organizowana jest przez SKENDE i IKEA we współpracy Urzędem Miasta Lublin - to już druga edycja tego przedsięwzięcia. Tym razem zgłosiły się 34 Organizacje Pożytku Publicznego. Uczestników czekają domowe warsztaty oraz konkurs grantowy. W ramach projektu odbędzie się również wydarzenie, które pozwoli zaprezentować się organizacjom przed mieszkańcami, by zachęcić ich do oddawania 1% podatku na stowarzyszenia i fundacje, które działają na terenie naszego miasta.

Akcja to wspaniała okazja do promocji Organizacji Pożytku Publicznego, które zdecydowały się wziąć w niej udział. Będą one promowane przez organizatorów za pośrednictwem ich kanałów własnych. Dodatkowo 14 marca odbędzie się wydarzenie, podczas którego w przestrzeniach SKENDE i IKEA mieszkańcy Lublina spotkają się z organizacjami, biorącymi udział w projekcie. OPP, które zdecydowały się na rozszerzony pakiet współpracy, będą dodatkowo mogły wziąć udział w specjalnym konkursie grantowym, dającym możliwość wygrania 1000 zł na realizację celów statutowych. W konkursie wyłonionych zostanie aż do 10 zwycięzców, których zadaniem będzie zaprezentowanie kompleksowego pomysłu na zorganizowanie warsztatów dla mieszkańców Lublina. Na realizację zadania organizatorzy udostępnią unikalne miejsce spotkań, które funkcjonuje od niedawna w SKENDE, czyli Szwedzki Stół.


- Wiemy, że często nawet najlepsze pomysły upadają ze względu na brak środków do ich realizacji, dlatego chcemy wyjść naprzeciw tym trudnościom. W związku z tym, postanowiliśmy zorganizować konkurs grantowy. Wspieramy rozwój organizacji także w sferze edukacji i rozwijania kompetencji, więc podobnie jak w pierwszej edycji akcji, uczestnicy ProcentujeMY mogą liczyć na darmowe szkolenia i warsztaty. W tym roku zakres tematyczny będzie dotyczył fundrisingu oraz komunikacji. - mówi Jacek Garbaczewski, dyrektor centrum handlowego SKENDE Shopping.



Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE