Poniżej prezentujemy propozycje:
1. Wykorzystanie środków z zakupionego karnetu na klubowe gadżety, które dostępne są w sklepiku. W przypadku, gdy kwota jest wyższa niż cena karnetu, konieczna będzie dopłata. Ta możliwość dostępna jest tylko w siedzibie Klubu do dnia 10 czerwca i za okazaniem dokumentu tożsamości (w celu weryfikacji).
2. Wsparcie klubu w czasie trwania koronawirusa – rezygnacja ze zwrotu środków finansowych i pozostawienie ich w klubie Motor Lublin.
3. Przeniesienie karnetu na sezon 2020/2021 w takiej cenie, w jakiej został zakupiony, czyli bez żadnych dopłat, a niewykluczone, że kwota karnetu w nowym sezonie będzie wyższa niż w poprzednim. Aby wykorzystać ten wariant, należy zjawić się w siedzibie Klubu (ul. Stadionowa 1) z dokumentem tożsamości lub wysłać wiadomość na adres bilety@motorlublin.eu, w której znajdą się takie informacje, jak: imię, nazwisko i numer PESEL, wraz z dopiskiem o wyborze tej opcji.
4. Zwrot kosztów (całościowych) poniesionych z zakupu karnetu. Ta możliwość dostępna jest tylko w siedzibie Klubu do dnia 10 czerwca. Aby zwrot był możliwy, należy okazać dokument tożsamości (w celu weryfikacji).
Po 10 czerwca karnety osób, które nie zgłosiły chęci wykorzystania opcji 1, 3 lub 4, zostaną potraktowane jako wsparcie klubu w czasie trwania koronawirusa (punkt 2).
Informujemy, że jeśli w sezonie 2020/2021 mecze będą odbywały się z ograniczoną liczbą kibiców, pierwszeństwo wejścia na stadion będą miały osoby, które zdecydują się przenieść karnet z rundy wiosennej sezonu 2019/2020 (punkt 3) oraz osoby, które zrezygnują ze zwrotu środków finansowych, aby wesprzeć klub (punkt 2).