Wszystkie trzy marki są świetnie rozpoznawalne wśród polskich klientów, którzy cenią je za wysoką jakość asortymentu i ponadczasowe kolekcje. Dzięki temu zajmujące łącznie 430 m² sklepy Vistula, Bytom i Wólczanka wyraźnie wzmocniły ofertę Outlet Lublin, centrum outletowego wyróżniającego się na mapie Lublina i całego regionu.
– Rozbudowany asortyment modowy to obok asortymentu odzieży sportowej jeden z głównych wyróżników oferty Outlet Lublin. Produkty tak cenionych marek jak Bytom, Wólczanka i Vistula stanowią jego świetne uzupełnienie – mówi Artur Pleskot, Dyrektor Outlet Lublin. – Mieszkańcy Lublina to uważni, świadomi konsumenci, którzy naprawdę potrafią szukać okazji. Każde poszerzenie portfolio sklepów naszego Outletu daje im możliwość znalezienia kolejnych produktów najtaniej w całym mieście – dodaje.
Gwarancja obniżonych cen oraz regularne dodatkowe promocje specjalne to znaki charakterystyczne placówki. Wszystkie dostępne w niej produkty przecenione są co najmniej o 30% względem swoich cen bazowych. Poza bieżącą działalnością handlową centrum organizuje i współuczestniczy w wydarzeniach specjalnych mających na celu angażowanie klientów i szersze grono mieszkańców miasta.
Więcej informacji znaleźć można na stronie outlet-lublin.com.pl.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.